Stripping

Tante Sofie

Gift med forumet
Jeg har lest så mye om stripping på BV, men hva er det for noe egentlig???

Har aldri hørt om det før. Kanskje et dumt spørsmål, men jeg prøver meg for dèt!!

[;)][;)][;)][;)][;)]

Har lest at det er snakk om utviding av livmoren sånn at man blir klar til fødsel...men det høres såååå vondt ut[8D]

ORIGINAL: Cece_28.04.07

Har lest at det er snakk om utviding av livmoren sånn at man blir klar til fødsel...men det høres såååå vondt ut[8D]

Hvordan...utviding..?

ORIGINAL: lekki

jordmor stikker fingre opp i musa og utvider åpningen tror jeg[8|]

Uuh!

Æsj, klarer jeg meg helst uten...[;)]

nei.. stripping er når man er moden, og gjerne har litt åpning, så kan jordmor ta en finger innforbi og løsne litt på foster hinnene, og det kan ofte føre til at man får litt rier, og om kroppen da ellers er klar, så kan det ta seg opp. det er ikke smertefullt men kan nok være litt ubehagelig!

det høres nok verre ut enn hva det er ...[;)]

var hos jordmor i dag og hun fikk en finger inn i livmormunnen.(2 CM åpning jeg da !!!!) de gjør det samme ved stripping (det er det de gjør) bare at de herjer litt mer. kan være ubehagelig men ikke vondt. Hvis jeg ikke har født til tirsdag skal hun strippe meg på ordentlig:=)

uff, høres litt ubehagelig ut... men hvorfor gjør dem det når det er før termin da?

de gjør det nok ikke før uke 38. er det i morgen... 14 dager før og etter termin er jo vanlig å "føde" men er ikke mormunn avflatet og moden får de ikke gjort det. så de kan jo ikke gjøre noe galt eller fremskynde ting. bare hjelpe til litt.....

tror de gjør det hvis mor er veldi sliten, og /eller bærer et stort barn..

Back
Topp