Stripping.,...

Camilla81

Forelsket i forumet
Er det vanlig å blø etter å ha blitt strippa >? ...
Noen som har erfaring med det ?  
Svar mottas med takk[:)]

ja det fikk jeg beskjed om da jeg ble strippet i sist svangerskap

ok... for jeg blør en del akkurat nå... så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...
Lurer på om jeg skal ta en kjapp telefon til føden... ? ...

Hvis du blør en del ville jeg ringt.

Det er normalt fikk jeg beskjed om.

det er helt normalt.jeg ble strippa mandag,og jordmor sa jeg kunne blø etterpå..så etter det blødde jeg litt,så litt slim,og kommer fortsatt litt slim innimellom...så er nok ingen fare[:)]men du kan jo ringe om du er urolig,å si du har blir strippa...

Jeg blødde litt etterpå og fikk beskjed om at det var normalt.. Men blør du mye ville jeg kansje tatt en telefon bare for å forhørt meg.. Lykke til[:)]

om du bkør mye og er bekymret så ring! bedre å ringe å høre:)

Fikk beskjed om at om jeg blør så er det et godt tegn, legen sa at det kom av at man var moden....

Mulig det er et domt spørsmål, men lurer :) hva gjør de egentlig når de strippa?

ORIGINAL: Chixy

ORIGINAL: Camii

Mulig det er et domt spørsmål, men lurer :) hva gjør de egentlig når de strippa?

Da jeg var til JM idag, spurte jeg om hun kunne kjenne etter om jeg var moden, siden det er termindato idag. Det gjorde hun ved å ta fingrene opp i skjeden, opp til livmorhalsen for å se om det var mykt og hvor mange fingrer hun evt. fikk plass til der. Så når hun skulle strippe meg, brukte hun fingrene til å rote litt rundt oppi livmorhalsen for å tøye og strekke denne for å fremprovosere videre utvidning av åpningen. Jeg vet at mange synes dette er vondt, men for meg var det berre litt ubehagelig. Håper det svarte på spm. ditt Camii [:D]

hehe,då var det slik jeg trodde :) takk for svaret :)

Back
Topp