Nei, de ville ikkje skjekke noe som helst, minst mulig fikling oppi der. Kunne utløse maserier som kan være veldig plagsommeJa, det er sant? Ville de sjekke modning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, de ville ikkje skjekke noe som helst, minst mulig fikling oppi der. Kunne utløse maserier som kan være veldig plagsommeJa, det er sant? Ville de sjekke modning?
Hm, ja, det må jo bare være slitsomt..Nei, de ville ikkje skjekke noe som helst, minst mulig fikling oppi der. Kunne utløse maserier som kan være veldig plagsomme
Dessverre så er det slik at det er så individuelt. Jeg syns det kunne vært enten ja eller nei, ikke at det skal være opp til jordmødrene. Jeg ble strippet på sykehuset bare noen timer etter at jeg sjekket inn der med rier, men stripping ble aldri nevnt hos jordmor når ho sjekket åpningen min før jeg dro til sykehuset. Jeg hadde da hatt regelmessige rier i over 6 timer på det tidspunktet.Kan tenke meg det ja, at det er veldig individuelt om jordmødrene vil gjøre det. Mener jeg spurte mi i første graviditeten for snart 5 år siden, hun gjorde det ikke. Men har annen jordmor nå da. Vet ikke om jeg gidder å spørre en gang