Noen som har erfaring med stripping/tøying hos jordmor? Enten i dette eller tidligere svangerskap?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjorde det i uke 38+? med første, ble født 2 dager etter
Var du veldig moden før? Og var det vondt?
Var til jordmor sist for 2 uker siden og var da begynt å modnes (forkortet og myk livmorhals, litt åpning), skal tilbake i nesteuke (37+1). Etter spørsmål fra meg vurderer jordmor stripping dersom det er "modent nok", har et håp om det, og ikke minst at det blir å fungere.
Mye smerter i kroppen og ekstremt sliten psykisk, så redd for at det ikke fungerer eller at det ikke er modent nok, og at jeg må gå slik i flere uker..
uke 37+4. Ble strippet av jordmor igår pga maserier og tegningsblødning som ikke fører noe sted. Fortsatt ingen fødsel og relativt dårlig psyke.
Håper du får virkning av det Var det begynt å modnes før strippingen?
ja, ca 2 cm og kort livmorhals. vil anbefale å vente til nærmere termin, dette ble bare masete i alle fall sist svangerskap ble jeg strippet på termin og fødte to dager etterpå.
Jeg spurte jordmor forrige svangerskap, og hun ville ikke gjøre noe før nærmere termin (var da 38+4). Heldigvis ble hun født dagen etter likevel.Noen som har opplevd å spurt om p bli strippet/sjekket modning, men at jordmor ikke vil gjøre det?
Jepp, men det var i forrige svangerskap. Vet ikke om jeg gidder å spørre om det denne gangen ettersom jeg har samme jordmor nå.Noen som har opplevd å spurt om p bli strippet/sjekket modning, men at jordmor ikke vil gjøre det?
Kan tenke meg det ja, at det er veldig individuelt om jordmødrene vil gjøre det. Mener jeg spurte mi i første graviditeten for snart 5 år siden, hun gjorde det ikke. Men har annen jordmor nå da. Vet ikke om jeg gidder å spørre en gangJepp, men det var i forrige svangerskap. Vet ikke om jeg gidder å spørre om det denne gangen ettersom jeg har samme jordmor nå.
Like greit at hun ikke gjorde det da kanskjeJeg spurte jordmor forrige svangerskap, og hun ville ikke gjøre noe før nærmere termin (var da 38+4). Heldigvis ble hun født dagen etter likevel.
Har hatt 2 jm som ikke har villet. Har ny igjen denne graviditeten å kommer ikke til å spørre, er vell en grunn For at de 2 andre ikke har villet, selv på overtidKan tenke meg det ja, at det er veldig individuelt om jordmødrene vil gjøre det. Mener jeg spurte mi i første graviditeten for snart 5 år siden, hun gjorde det ikke. Men har annen jordmor nå da. Vet ikke om jeg gidder å spørre en gang
Ja, det er sant? Ville de sjekke modning?Har hatt 2 jm som ikke har villet. Har ny igjen denne graviditeten å kommer ikke til å spørre, er vell en grunn For at de 2 andre ikke har villet, selv på overtid