Stripping på termindato

Jeg også har god erfaring med stripping! Skal jammen spørre jordmoren min her i Sverige i morgen på kontroll om dette er noe som er en mulighet for meg også med tanke på tøft svangerskap o_O

Uansett.. Med mitt andre barn (født to i Norge) - så fikk jeg ikke gå over termin. Hadde termin på en fredag og var på sykehuset.. Hadde masse kynnere/maserier. Legen sa det var innafor med stripping. Greit, ikke så godt, men fort gjort :p Håpet var at ting skulle ta seg opp i helgen. Om ikke, inn igjen på mandagen.

Det tok seg opp i helgen, men Det ble for min del inn igjen på mandagen. Ble da sjekket igjen og hadde skjedd masse. Så det ble rett på føden. Hvor de tok vannet og 2 timer så var lillegutten min ute :D

Stripping på termin, er det kommunejordmor som gjør dette? Eller sykehuset?

Spurte jordmor i Sverige idag - her gjør jordmor det så sant den gravide vil og spør.. men kun på siste kontrollen ved termin :D

Så hvis jeg ikke føder før siste timen min 8.des (termin 12), så blir det stripping på meg den dagen :p:D

Sniker.
Ble strippet flere ganger uten effekt hos jm forrige svangerskap, fra uke 39-40. Men, skadet jo ikke heller; siden jeg var såpass moden kjente jeg ingenting.
Forøvrig, her er det blitt brukt stripping + klyx for å sette meg i gang mer naturlig. Funket her. To ganger.

Back
Topp