Skal egentlig bli strippet idag, kl 13 30. Kjenner jeg er litt redd.. Noen for / mot ???
Har dere hatt gode opplevelser med det før?
Lykkelig gravid
Har dere hatt gode opplevelser med det før?
Lykkelig gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var du helt moden da? Lest på nettet at det visstnok gjør j**** vondt å da blir lille pinglemor reddIngenting og være redd for I beste fall går du i fødsel, i værste fall skjer ingenting.
Jeg ble strippa 2 ganger forrige svangerskap tett mot termin men hadde ingen virkning.
Er moden, helt flat, sentrert og myk ( forrige onsdag ble jeg undersøkt ) . Hadde du vondt etterpå også ?Jeg synes det er vondt, men vi er forskjellige. Jeg fikk maserier og blødde litt, men skjedde ingenting. Så ble satt igang. Dette var med forrige.
Var moden. Tror ikke de stripper om man ikke er moden altså.
Jeg var så nervøs og uttafor at jeg tror ikke det hjalp akkurat.Er moden, helt flat, sentrert og myk ( forrige onsdag ble jeg undersøkt ) . Hadde du vondt etterpå også ?
Lykkelig gravid
Jeg var moden ja. Er litt forskjellig hvir hardt de tar. Første gang var på vanlig kontroll hos jordmor. Da var det sånn passe vondt. Kjente jo at hun røska og dro men det var ikke så ille. Så var jeg på føden noen dager etter. Først var det en student som gjorde det. Kjente knapt noe. Så skulle jordmora gjøre det etterpå. Da var det vondere.Var du helt moden da? Lest på nettet at det visstnok gjør j**** vondt å da blir lille pinglemor redd
Lykkelig gravid
Jeg skal også spørre om jm kan strippe idag men er redd for at livmorhalsen ligger høyt, da jeg opplevde det forrige svangerskap, hun nådde ikke helt opp, så det hadde ikke noen virkning på meg da. Men jeg var moden og myk sa hun.Var du helt moden da? Lest på nettet at det visstnok gjør j**** vondt å da blir lille pinglemor redd
Lykkelig gravid
Håper du er moden og klar så hun kan strippe deg også! Kanskje det blir fødsel på oss snart Hihi.Jeg skal også spørre om jm kan strippe idag men er redd for at livmorhalsen ligger høyt, da jeg opplevde det forrige svangerskap, hun nådde ikke helt opp, så det hadde ikke noen virkning på meg da. Men jeg var moden og myk sa hun.
Det kan jo være litt vondt,(hun jm sa selv at hun var stygg med meg) men jeg tenker som så at jeg må tåle noen fingre oppi der når det trossalt skal ut en baby samme vei på 4.5kg. pluss, er ikke sånn at hun holder på i mange minutter, så det er helt klart verdt det hvis det kan ha en effekt
Høres jo ut som kroppen din er klar så krysser fingrene for at det har en effekt på deg lykke til!!
Her hos meg så skjekket min vanlige jordmor meg på onsdag , for vi trodde noe var i gang men da hadde jeg ikke åpning. Hun som driver med modningsakupubktur hos meg er også jordmor og det er hun som skal strippe meg etter ak time idag ! De gjør det ikke før man er nærme termin tror jeg men alle jordmødre skal kunne tilby det tror jegHvem stripper?? Er det vanlig at jordmor søm man går til i svangerskapet gjør sånt?? Føler ikke behovet selv for det enda. Men greit å vite til litt nærmere jul kanskje
Det gikk kjempe fint syntes ikke det var vondt i det hele tatt! Jeg hadde 3cm åpning visstnok og hun tok lillemann på hodet, så alt lå visst til rette håper det har effekt!!Håper du er moden og klar så hun kan strippe deg også! Kanskje det blir fødsel på oss snart Hihi.
Ååå huff nå sitter jeg her med hjerte i halsen og gruer meg
Lykkelig gravid