Stripping idag!!!

Desemberhåp2014

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Skal egentlig bli strippet idag, kl 13 30. Kjenner jeg er litt redd.. Noen for / mot ???
Har dere hatt gode opplevelser med det før?

Lykkelig gravid ❤️

Ingenting og være redd for :) I beste fall går du i fødsel, i værste fall skjer ingenting.
Jeg ble strippa 2 ganger forrige svangerskap tett mot termin men hadde ingen virkning.

Ingenting og være redd for :) I beste fall går du i fødsel, i værste fall skjer ingenting.
Jeg ble strippa 2 ganger forrige svangerskap tett mot termin men hadde ingen virkning.
Var du helt moden da? Lest på nettet at det visstnok gjør j**** vondt å da blir lille pinglemor redd :p

Lykkelig gravid ❤️

Jeg synes det er vondt, men vi er forskjellige. Jeg fikk maserier og blødde litt, men skjedde ingenting. Så ble satt igang. Dette var med forrige.
Var moden. Tror ikke de stripper om man ikke er moden altså.

Jeg synes det er vondt, men vi er forskjellige. Jeg fikk maserier og blødde litt, men skjedde ingenting. Så ble satt igang. Dette var med forrige.
Var moden. Tror ikke de stripper om man ikke er moden altså.
Er moden, helt flat, sentrert og myk ( forrige onsdag ble jeg undersøkt ) . Hadde du vondt etterpå også ?

Lykkelig gravid ❤️

Er moden, helt flat, sentrert og myk ( forrige onsdag ble jeg undersøkt ) . Hadde du vondt etterpå også ?

Lykkelig gravid ❤️
Jeg var så nervøs og uttafor at jeg tror ikke det hjalp akkurat.
Hadde kraftige mensen smerter etterpå. Og 2 cm åpning.

Var du helt moden da? Lest på nettet at det visstnok gjør j**** vondt å da blir lille pinglemor redd :p

Lykkelig gravid ❤️
Jeg var moden ja. Er litt forskjellig hvir hardt de tar. Første gang var på vanlig kontroll hos jordmor. Da var det sånn passe vondt. Kjente jo at hun røska og dro men det var ikke så ille. Så var jeg på føden noen dager etter. Først var det en student som gjorde det. Kjente knapt noe. Så skulle jordmora gjøre det etterpå. Da var det vondere.
Altså det er jo ikke godt, men i forhold til det son kommer er det piece of cake :) press rumpa godt ned i benken når de tar tak. Det hjelper litt.

Lykke til! :)

Lykkelig gravid ❤️
Jeg skal også spørre om jm kan strippe idag:) men er redd for at livmorhalsen ligger høyt, da jeg opplevde det forrige svangerskap, hun nådde ikke helt opp, så det hadde ikke noen virkning på meg da. Men jeg var moden og myk sa hun.

Det kan jo være litt vondt,(hun jm sa selv at hun var stygg med meg) men jeg tenker som så at jeg må tåle noen fingre oppi der når det trossalt skal ut en baby samme vei på 4.5kg. :p pluss, er ikke sånn at hun holder på i mange minutter, så det er helt klart verdt det hvis det kan ha en effekt :)

Høres jo ut som kroppen din er klar så krysser fingrene for at det har en effekt på deg :D lykke til!!

Jeg skal også spørre om jm kan strippe idag:) men er redd for at livmorhalsen ligger høyt, da jeg opplevde det forrige svangerskap, hun nådde ikke helt opp, så det hadde ikke noen virkning på meg da. Men jeg var moden og myk sa hun.

Det kan jo være litt vondt,(hun jm sa selv at hun var stygg med meg) men jeg tenker som så at jeg må tåle noen fingre oppi der når det trossalt skal ut en baby samme vei på 4.5kg. :p pluss, er ikke sånn at hun holder på i mange minutter, så det er helt klart verdt det hvis det kan ha en effekt :)

Høres jo ut som kroppen din er klar så krysser fingrene for at det har en effekt på deg :D lykke til!!
Håper du er moden og klar så hun kan strippe deg også! Kanskje det blir fødsel på oss snart :P Hihi.
Ååå huff nå sitter jeg her med hjerte i halsen og gruer meg :(

Lykkelig gravid ❤️

Hvem stripper?? Er det vanlig at jordmor søm man går til i svangerskapet gjør sånt?? Føler ikke behovet selv for det enda. Men greit å vite til litt nærmere jul kanskje :P

Hvem stripper?? Er det vanlig at jordmor søm man går til i svangerskapet gjør sånt?? Føler ikke behovet selv for det enda. Men greit å vite til litt nærmere jul kanskje :P
Her hos meg så skjekket min vanlige jordmor meg på onsdag , for vi trodde noe var i gang men da hadde jeg ikke åpning. Hun som driver med modningsakupubktur hos meg er også jordmor og det er hun som skal strippe meg etter ak time idag :-)! De gjør det ikke før man er nærme termin tror jeg :) men alle jordmødre skal kunne tilby det tror jeg :)

Lykkelig gravid ❤️

Ble strippet forrige svangerskap. To ganger. Slimproppen kom, men ikke noe mer å skryte av siden jeg ble igangsatt to dager etter andre stripping. Hvordan gikk det?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Håper du er moden og klar så hun kan strippe deg også! Kanskje det blir fødsel på oss snart :P Hihi.
Ååå huff nå sitter jeg her med hjerte i halsen og gruer meg :(

Lykkelig gravid ❤️
Det gikk kjempe fint :D syntes ikke det var vondt i det hele tatt! Jeg hadde 3cm åpning visstnok og hun tok lillemann på hodet, så alt lå visst til rette :) håper det har effekt!!

Joda, ikke så mye å skryte av for jeg er pingle. Jeg synes det var helt vilt vondt .. Men jeg har lav smerte terskel da. Men hun kom godt inn og kjente hodet til baby som lå godt nede. Men lot henne bare ta inn en finger for orket ikke TANKEN på at hun skulle tøye. Så hun var vel egentlig bare inne i kanalen uten å prøve å ta inn fler fingre. Ble helt kvalm og uvell så da synes jeg ikke det var verdt det :( irriterer meg at jeg er så pinglete og synes alt er vondt. Men jeg kunne bare ringe om jeg ville komme innom i morgen å tøye da om jeg skulle angre meg :)

Lykkelig gravid ❤️

Back
Topp