Stripping av jordmor/lege

Kraaka

Gift med forumet
Noen av dere som har opplevd at jordmor ikke vil gjøre det av en eller annen grunn?
Skal på kontroll i morgen, og håper at hun kan røske litt.

Dere som har blitt strippet...Når var det, og skjedde det noe etterpå? Eller måtte det gjentas noen ganger? Vondt?

Jeg ble strippa av jm i uke 40, hun skulle sjekke om jeg hadde fått noe åpning(2gangsgravid) el om det var lenge til jeg kom i fødsel, hun sa at jeg hadde 2 cm åpning og røsket litt ekstra, begynte å blø....som er helt vanlig og ble litt rar i kroppen på en måte....

Riene begynte 19.30 samme kveld, var hos jm 10.00 samme dagen....
Babyen ble født 00.46 i ambulansen[:)]

Så gikk fort, vet ikke om det var fordi jeg hadde født en gang før el om det var strippingen, noe som er lite sannsyndlig....

Funket på meg hvertfall å bli strippa....

Lykke til hvertfall :)

Håper at hun gjør det i morgen.. og at det har effekt.. ! Går ann å ønske seg en førjulspresang.. gjør det ikke det?
Hehe!

Jeg ble strippet av lege på sykehuset i uke 38. Var ikke moden,men ble strippet for å prøve å irritere livmoren i håp om at fødsel skulle starte. Hadde skjedd litt dagen etter,men ikke nok,så ble satt i gang med gel[:)] Var ikke spesielt godt...Var ganske sår etterpå[:)] Lykke til!

jeg ble strippet 4 ganger, fra uke 38 men ingeting skjedde oss meg. men du må ha lykke til[:)]

Ville ikke gjøre det på meg i uke 38. Men skulle komme tilbake uken etter om noe ikke skjedde. Men 10 min etter hun sa hun ikke ville strippe så ble det katastrofesnitt[:@], så baby ble det den dagen uansett. 

Hun gjorde det på meg i uke 39,fødte dagen etter.med minsta prøvde hun i uke 37 men funket ikke,gjorde det 1 gang i uke men niks.

Takk jenter! Krysser fingrene for at det skjer noe en av dagene!
Er jo 40 uker i dag.. så ikke helt lov til å være så utålmodig, men... Guuuuuuuud!

Back
Topp