rosa.sommerfugl
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Julikulene 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hadde god effekt av stripping 7 dager på overtid . Da holdt hun på en god stund, fikk løsnet hele veien rundt fostervannssekken og jeg blødde som bare det når hun var ferdig. Tok noen minutter så hadde jeg regelmessige rier. 10 timer senere ble gutten min født
I og med at det var på overtid kan man sikkert si at fødselen kunne ha startet av seg selv uansett, men i og med at riene kom rett etter strippingen vil jeg si at strippingen var en utløsende faktor
Første gang ble jeg strippet på termindatoen. Hun lugget en gang før hun var ferdig. Ikke blødninger, men litt slim i etterkant. Litt murringer etter timen, men det gav seg etter søvn.
I og med at det var på overtid kan man sikkert si at fødselen kunne ha startet av seg selv uansett, men i og med at riene kom rett etter strippingen vil jeg si at strippingen var en utløsende faktor
Første gang ble jeg strippet på termindatoen. Hun lugget en gang før hun var ferdig. Ikke blødninger, men litt slim i etterkant. Litt murringer etter timen, men det gav seg etter søvn.