Firesmåfine
Flørter med forumet
Er så sykt spent på om denne fødselen starter av seg selv [emoji173]️ Hadde du effekt av stripping? Han fikk løsnet godt på hinnene!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde effek sist. Var dog over en uke på overtid, men fødselen startet hvertfall samme kveld! Har time hos jordmor i slutten av uken og lurer på om jeg skal be om stripping igjen
Veldig moden med 4 cm da, lover jo godt! Når er termin?
Jeg ble strippet sist, men fødte ikke før 5 dager etter, så tror det er veldig individuelt om det funker. Tror også modenhetsgrad er veldig avgjørende
Jeg ble strippet 39+0, hadde da 3 cm åpning, men var lett desentrert. Men fødte 26 timer etter stripping.
Krysser fingrene for at det funker like bra på deg
Aha. Kan jeg spørre hvorfor du settes i gang?Ja er jo 4 gangs også [emoji1] termin er 28/7, men skal uansett settes igang til helga om den ikke starter av seg selv nå! Ny hindeløsning og akupunktur på torsdag om det ikke skjer noe [emoji1]
Aha. Kan jeg spørre hvorfor du settes i gang?
Da er det heldigvis ikke så mange dagene for deg å vente da
Aha, okei. Krysser fingrene for at det skjer naturlig denne gangen daNei det er det ikke uansett [emoji1] blitt satt igang med alle pga dårlig flow i navlesnor, nå er det mest pga lite fostervann
Hadde litt ilinger i underlivet og mer nedpress og litt kynnere. Men hadde ikke veldig vondt, bare litt. Riene vekte meg 03 på nattsHvilke symptomer hadde du etterpå og hva gjorde du for å få gang på sakene?[emoji1] trodde jeg skulle hatt mere vondt nå [emoji38]
Krysser fingrene for at det er kanskje det kroppen trengte og bikker over i fødsel hvordan var veksten da?Ble strippet på teemindato sist, fødte dagen etter. Men husker ikke hva de sa om åpning og sånn da. Hadde 3 cm da vi kom til sykehuset for å føde dagen etter.
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra vekstestimering på sykehuset hvor legen tilbød seg å sjekke modning, hun kunne kjenne hodet og jeg var 1-2cm. Hun tøyde litt også, men ikke veldig kraftig siden det ikke var helt mykt nok. Blir spennende å se om det har hatt noe effekt det neste døgnet
Krysser fingrene for at det er kanskje det kroppen trengte og bikker over i fødsel hvordan var veksten da?
Hadde du noen symptomer etter stripping? Eneste som skjer her er blod og slim men ellers nesten smertefri plutselig [emoji85]blir helt forvirret! Håper du får det da [emoji7][emoji1430]
Hvordan går det der? Skjedd noe mer?Er så sykt spent på om denne fødselen starter av seg selv [emoji173]️ Hadde du effekt av stripping? Han fikk løsnet godt på hinnene!!
Noe action i natt hos deg?
Hvordan går det der? Skjedd noe mer?
Ble strippet i dag jeg også...ikke skjedd noe mer her heller :/Nei :,(