Strippet i dag

Tone-mor

Betatt av forumet
Da ble jeg strippet for andre gang i dag. Termin i morgen. Helt moden og 3 cm åpning. Håper virkelig de murringene jeg kjenner nå tar seg opp så lillegutt kan komme snart.

Har vært så bekymret den siste uka, jordmoren min har ferie og på legesenteret er det kun turnusleger som ikke har den beste erfaringen. I dag fikk jeg endelig kommet inn til den nye jordmora her som er ferdig med sin ferie og som har vakt nå. Hun var så fantastisk at jeg ble helt rørt og akkurat det jeg trengte av omsorg og trygghet i dag. Merkelig hvor mye lettere ting blir når man får vite at bekymringer en har er ubegrunnet

Krysser fingrene for at strippingen har effekt i løpet av noen timer ;)

Maserier og kynnere i natt og i morges, men ingen baby enda. Samboeren dro opp til husprosjektet vårt for å rive vegger i morges så jeg får dra opp og bistå for å få gang på ting. Hørt rykter om fullmåne i natt. Kanskje det som skal til. Men tipper jeg ikke er en av de 5% som føder på termindato

Maserier og kynnere i natt og i morges, men ingen baby enda. Samboeren dro opp til husprosjektet vårt for å rive vegger i morges så jeg får dra opp og bistå for å få gang på ting. Hørt rykter om fullmåne i natt. Kanskje det som skal til. Men tipper jeg ikke er en av de 5% som føder på termindato

Jeg leste også om fullmåne så har trua i natt, både for deg og meg :) Jeg er en dag på overtid. Blir nok augustbabyer :) Masse lykke til hvis noe skulle skje!

Back
Topp