Lissyjane
Elsker forumet
Stjernejenten skrev:
Lissyjane skrev:
heidu skrev:
Er man sær fordi at man ikke liker mannlige strippere? Alrighty then. Hun må gjerne kaste pengene sine vekk, men nå har det seg sånn at bra strippere finner man ikke i Bergen. Hadde det vært i Kr. sand eller Larvik, så kunne jeg nok ha anbefalt noen, men her i bergen er miljøet dårlig. De fleste strippere vil ta 3000 kroner for et show som varer i 2-3 minutter(ikke privat)Så at dere får en til tusen kroner, det kan dere bare glemme. Og OM dere får en, så er han så dårlig at dere vil skamme dere resten av livet..Lissyjane skrev:
hehe..må si du er godt inne i strippemiljøet til at du hater det:-)) Ikke alle deler din mening vet du.
Jeg deler ut noen gode råd. Jeg har kjennskap til miljøet ja, men fordi jeg kjenner folk i det. . Jeg vet at du elsker å motsi meg, men her dreier det seg faktisk om folk sine penger, så da bør du kanskje holde deg til å snakke om noe du har peiling på?
Hvem er det du kjenner da? Type de som jobber på Dreams eller noen som gjør det som enkeltmannsforetak liksom?
Håper jo her å få tips fra noen som har opplevd en brukbar stripper som kanskje kan tipse meg om kontaktinfo.
Det er jo det jeg prøver å si til deg. Det er et dårlig strippemiljø her i Bergen. Så jeg rådet deg til å finne på noe annet. Jeg har til og med gitt deg prisene på showene, og du ville ha en til tusen kroner. Og for det kommer han ikke til å ta av seg skoen engang. Dreams har møkkdårlige strippere. Venninnene mine danser bedre enn de der inne. Og om de har mannlige strippere der inne, så gjemmer de seg godt. Det er ikke helt åpent for sånt her i Bergen, så derfor har ikke miljøet fått utviklet seg. Derfor er det vanskelige å finne noen. Hvis du vil ha en stripper for tusen kroner, så må du nok ned på Skolten og finne deg en mannlig prostituert. om de fremdeles tør å være der nede da :p