Stripper i utdrikningslag

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Noen som har hatt mannlig stripper i utdrikningslag/bursdagsfest?
Hva har dere betalt? Hvor lenge var showet? Var det bra?

Holder på å arrangere utdrikningslag og skal ha oss en stripper, men må finne en i Bergen som ikke koster flesk. Vil trolig koste for mye å få en fra Dreams Showbar.
Noen som har forslag? (eller en mann/bror/venn som er tøff nok til å tjene litt penger)

Å fy faen, så kleint..emoticon

©Smartass skrev:

synes du det pga stripping i utdrikningslag, eller fordi det er ein mannlig stripper?

Hva med en kvinnelig stripper???

enten ville jeg ha reist til praha eller lignende land å hatt utdrikkingslaget der så dere får dere et skikkelig show ellers ville jeg heller brukt de pengen på en spa dag o.l. gjort noe mer "koselig" sammen. 

ønsker bruden det er det greit, ellers tror jeg at jeg hadde droppet det (spesielt viss dere ikke har tenkt å bruke en proff stripper :/ ). 

sorciere_ skrev:

©Smartass skrev:

synes du det pga stripping i utdrikningslag, eller fordi det er ein mannlig stripper?

Hør med bruden hva hun syns om strippere først i det minste..

Jeg har sagt klart i fra at kommer det en stripper i mitt utdrikningslag (om jeg noengang skal ha det) så går jeg derfra. Mannlig eller kvinnelig spiller ingen trille.

Jeg personlig syns stripper er utrolig harry. Hadde IKKE blitt glad (og absolutt ikke sett humoren i det hvis det er ment å være morsomt) hvis noen hadde gjort det i mitt utdrikningslag (eller et annet lag for den saks skyld). Men folk er forskjellige, kan jo være bruden i dette utdrikningslaget liker det. Jeg ville i hvert fall sjekket ut det først....

Amorosa skrev:
Jeg personlig syns stripper er utrolig harry. Hadde IKKE blitt glad (og absolutt ikke sett humoren i det hvis det er ment å være morsomt) hvis noen hadde gjort det i mitt utdrikningslag (eller et annet lag for den saks skyld). Men folk er forskjellige, kan jo være bruden i dette utdrikningslaget liker det. Jeg ville i hvert fall sjekket ut det først....

Samme her!! Hadde blitt såå skuffa hadde jeg fått det. Men ei veninne av meg vil ha det. Så folk er forskjellig. Men hør med bruden først ;o)

Jeg hadde gått fra mitt utdrikningslag om det kom en stripper der... Jeg ville heller ha brukt de pengene på relax avdelingen på vannkanten. I hvertfall noe koselig. I tillegg er det bare kleint med mannlig stripper..

Bruden ville syns det var morsomt, så trenger ikke å tenke på at hun ikke vil ønske det.
Er en av mine beste venninner ( og jeg planlegger sammen med de to andre bestevenninnene våre) og vi kjenner hverandre så godt at vi er helt sikre på at det vil bli suksess, uansett om det blir latterkrampe fordi han er elendig eller om han imponerer :)
Finnes mye værre "utdritningslag" enn å ha en stripper - så vi kommer til å lage en super dag for henne.

Siden et sånt show ikke vil vare mer enn 15-20 minutter så blir det ikke akkurat dagens høydepunkt, så derfor ønsker vi ikke å bruke allverdens med penger på det, vi har resten av opplegget klart men hadde vært gøy å toppe kvelden med litt stripping om vi kunne sluppet unna med en tusenlapp feks.

Får svare på det du egentlig spør om også kanskje, ikke bare si min mening om stripping :p

Jeg skal i et utdrikningslag til sommeren, hvor det skal være stripping (tror jeg..) "hemmelig gjest" på kvelden i samme åndedrag som pole dance kurs.. Det kan jo ikke være noe annet.

Der sto det iallefall at prisen for transport i "partybuss", pole dance-kurs for alle deltakere og "hemmelig gjest" kostet 10 000 kr. Så da kan vel ikke en liten stripper være så dyrt?

Gud for en sær gjeng som svarer her! kjempegøy med stripper :-))) Kan desverre ikke hjelpe deg noe mer.

Er man sær fordi at man ikke liker mannlige strippere? Alrighty then. Hun må gjerne kaste pengene sine vekk, men nå har det seg sånn at bra strippere finner man ikke i Bergen. Hadde det vært i Kr. sand eller Larvik, så kunne jeg nok ha anbefalt noen, men her i bergen er miljøet dårlig. De fleste strippere vil ta 3000 kroner for et show som varer i 2-3 minutter(ikke privat)Så at dere får en til tusen kroner, det kan dere bare glemme. Og OM dere får en, så er han så dårlig at dere vil skamme dere resten av livet..

Huff... var i et med striper en gang... Stå fikk han også... blæ...det var bare flaut og bruden ble forlegen. Han var så ekkel... men det finnes vel noen som får opp stemninga håper jeg..

Lissyjane skrev:
Er man sær fordi at man ikke liker mannlige strippere? Alrighty then. Hun må gjerne kaste pengene sine vekk, men nå har det seg sånn at bra strippere finner man ikke i Bergen. Hadde det vært i Kr. sand eller Larvik, så kunne jeg nok ha anbefalt noen, men her i bergen er miljøet dårlig. De fleste strippere vil ta 3000 kroner for et show som varer i 2-3 minutter(ikke privat)Så at dere får en til tusen kroner, det kan dere bare glemme. Og OM dere får en, så er han så dårlig at dere vil skamme dere resten av livet..

hehe..må si du er godt inne i strippemiljøet til at du hater det:-)) Ikke alle deler din mening vet du.

FancyPants skrev:
Får svare på det du egentlig spør om også kanskje, ikke bare si min mening om stripping :p

Jeg skal i et utdrikningslag til sommeren, hvor det skal være stripping (tror jeg..) "hemmelig gjest" på kvelden i samme åndedrag som pole dance kurs.. Det kan jo ikke være noe annet.

Der sto det iallefall at prisen for transport i "partybuss", pole dance-kurs for alle deltakere og "hemmelig gjest" kostet 10 000 kr. Så da kan vel ikke en liten stripper være så dyrt?

Poledancekurs koster 3000kr her iallefall. Vet ikke hva bussen koster, men vil faktisk tro at stripperen tar minst 1/3 av de 10 000....
Men tusen takk for svar :)

heidu skrev:

Lissyjane skrev:

hehe..må si du er godt inne i strippemiljøet til at du hater det:-)) Ikke alle deler din mening vet du.

Jeg deler ut noen gode råd. Jeg har kjennskap til miljøet ja, men fordi jeg kjenner folk i det. .  Jeg vet at du elsker å motsi meg, men her dreier det seg faktisk om folk sine penger, så da bør du kanskje holde deg til å snakke om noe du har peiling på?

Molly80 skrev:
Huff... var i et med striper en gang... Stå fikk han også... blæ...det var bare flaut og bruden ble forlegen. Han var så ekkel... men det finnes vel noen som får opp stemninga håper jeg..

Hihi Tror den gjengen her bare hadde ledd oss ihjel og tatt det som god underholdning :D

Lissyjane skrev:

heidu skrev:

Lissyjane skrev:

Jeg deler ut noen gode råd. Jeg har kjennskap til miljøet ja, men fordi jeg kjenner folk i det. .  Jeg vet at du elsker å motsi meg, men her dreier det seg faktisk om folk sine penger, så da bør du kanskje holde deg til å snakke om noe du har peiling på?

Hvem er det du kjenner da? Type de som jobber på Dreams eller noen som gjør det som enkeltmannsforetak liksom?

Håper jo her å få tips fra noen som har opplevd en brukbar stripper som kanskje kan tipse meg om kontaktinfo.

Stjernejenten skrev:

FancyPants skrev:

Poledancekurs koster 3000kr her iallefall. Vet ikke hva bussen koster, men vil faktisk tro at stripperen tar minst 1/3 av de 10 000....
Men tusen takk for svar :)

Ei venninne av meg planlegger utdrikningslag og har bestilt poledancekurs, det kostet 3000kr for en time.

Nå kan ikke jeg hjelpe deg siden jeg ikke bor i nærheten av Bergen.
Men hvis jeg en dag skal gifte meg så skal jeg ha stripper i utdrikningslaget mitt!!!!!
Hvem liker vel ikke se en mann kle av seg og danse????
Oh yeah!!!!!

Back
Topp