Oktoberglede25
Betatt av forumet
Hvis jeg ikke hadde fått sett på mobilen til sambo så hadde jeg reagert..
Da hadde jeg HVERTFALL sett på den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis jeg ikke hadde fått sett på mobilen til sambo så hadde jeg reagert..
Nei hvis man ikke har noe å skjule for hverandre ser heller ikke jeg problemet med å se på mobilen..
Har hatt et drit tungt svangerskap og han VET så godt at jeg aldri har hatt dårligere selvtillit enn jeg har nå, så er utrolig skuffet og føler meg ennå værre nå..![]()
Hadde nok ikke likt at samboer dro på strippeklubb, men hadde ikke sagt noe på det så sant han hadde spurt først og jeg viste om det! Men var det bilder og videoer du så på tlf? Hadde samboer kommet hjem med bilder av disse stripperene på tlf sin hadde jeg blitt mindre blid! Det værste er at han jugde til deg, hadde nok tatt meg dn ordentlig prat med han!![]()
Såpass ja... Glad jeg ikke sitter i din situasjon nå! Har du snakket med han om det? Og hva sier han? Håper han gir deg en goooood unnskyldning for juginga... Sender deg en klem og håper det ordner seg ♡ han dro sikkert ikke for å se på de "fine" damene fordi du nettopp har født, men kanskje fordi de andre gutta var gira på å dra ditNei, så det på melding fra en kompis av han.. Tre uker etterpå, han sa de hadde vært på noen heeeelt andre utesteder til meg.. Det jeg blir mest lei meg for.. Og det at han har behov for å se på andre, rett etter at jeg har gått å båret på hans barn i 9 mnd..![]()
Må si jeg er enig med deg!Hadde det vært min mann hadde jeg reagert mer på at han løy. Om han drar på strippeklubb for å myse litt bryr ikke jeg meg om, er jo meg han kommer hjem til. Men viber jo forskjellig.
Vet ikke helt hva jeg syns om at du så på mobilen hans... Med mindre han ga deg tillatelse er jo ikke helt det innenfor. Men det er bare min mening.