Strippeklubb

Oktoberglede25

Betatt av forumet
Hva syns dere om at mannen drar på strippeklubb?
Her lot jeg mannen ha julebord hjemme, mens jeg dro til moren min og sov der.. Han vet jeg ikke liker strippeklubb, men alikevel dro han på det og jugde til meg om det.. Fant det ut ved å se på mobilen hans.. :(

Syns da va dårlig gjort å lyga t deg om da :(
Sjøl så hadde eg ikkje brydd meg om han gjekk på strippeklubb ;)

Syns da va dårlig gjort å lyga t deg om da :(
Sjøl så hadde eg ikkje brydd meg om han gjekk på strippeklubb ;)

Nulltoleranse. Høres kanskje litt brutalt ut? Men nei. Det synes jeg ikke om.

Den eneste dama mannen din skal se på er jo deg?! Eller?! Synes det der var veldig dårlig gjort mtp at du stolte/stoler på han. Veldig respektløst, iallefall å lyve. Greit dette med og se men ikke røre.. Men strippeklubb a gitt.. Å attpåtil lyve for deg... Nei fysjamej!! Dårlig gjort mot deg :/

tror jeg hadde tatt en alvorsprat med han?

Hadde det vært min mann hadde jeg reagert mer på at han løy. Om han drar på strippeklubb for å myse litt bryr ikke jeg meg om, er jo meg han kommer hjem til. Men viber jo forskjellig.
Vet ikke helt hva jeg syns om at du så på mobilen hans... Med mindre han ga deg tillatelse er jo ikke helt det innenfor. Men det er bare min mening.

Jeg er ikke så begeistra for strippeklubb eller stripping i seg selv, hadde ikke blitt veldig imponert om han hadde reist på det... Men tviler på at han hadde gjort det uansett... Ikke bra at han lyver, men det er vel ikke helt innafor å kikke på mobilen hans heller :o

Å juge om slike ting forstår jeg ikke helt! Føler ikke man kan stole på han akkurat da nei :( men er ikke helt for med å se på mobilen hans, men det må vært en tidligere opplevelse eller noe som gjør at du gjorde det? Føler at du kanskje ikke stolte på han fra begynnelsen. Usj håper det ordner seg for dere.

Dersom han og kameratene vil gå på strippeklubb en sjelden gang, ville jeg godtatt det, men om det var noe han stadig vekk ville gjøre, hadde jeg nok ikke likt det... Nå har min mann aldri ytret noe ønske om å gå på strippeklubb, så det er ikke noen problemstilling for oss egentlig. Jeg er uansett trygg på at han ville kommet hjem til meg etterpå og at han ikke prøver seg på andre ;)

Jeg hadde også reagert mer på at han løy om det enn at han gikk dit. Jeg mener det er viktig å være ærlige og åpne ovenfor hverandre i et forhold, og å stole på hverandre. Dette må gå begge veier, så å sjekke mannens telefon er også litt på kanten synes jeg...

Det virker ikke som om dere kan stole på hverandre? Han føler behov for å lyve til deg og du føler behov for å se på telefonen hans uten at han vet det. Kanskje dere skulle gå på et prep-kurs? Dere trenger i alle fall å snakke sammen på en skikkelig måte.

Enig med alle over. Syns ikke det er noe galt i om mannen hadde gått inn på en strippeklubb (hadde vel nesten blitt imponert, ettersom at han er så sjenert av seg:p), men å juge om det er ikke bra.
Ta dere en prat om dette, er tydlig at dere trenger det:) Lykke til ;)<3

Å lyve er ikke bra! Må være tillit i et forhold.

Men jeg hadde ikke brydd meg om mannen dro på strippeklubb, så lenge det ikke skjedde ofte.

Han så på at jeg sjekket mobilen hans. Jeg spurte om han hadde noe å skjule, så sa han nei med en litt skjelven stemme, da måtte jeg sjekke! :) så har ikke sjekket mobilen i smug som dere bare antar her! :)

Men ja, liker ikke at han må se på andre, føler meg ikke særlig bra:(

Så kort tid etter en graviditet syns jeg faktisk at mannfolka kan holde seg unna slike steder! For min del så sliter jeg med litt dårlig selvfølelse nå og er ikke komfortabel i min nye kropp - så jeg skjønner hvorfor du ikke ønsker å ha han på et slikt sted!
Å juging er kun lov om det er snakk om en hemmelighet som kommer oss damene til gode!!:)

Nei vet du hva? Det hadde jeg ALDRI godtatt. Da hadde jeg sendt han på huet og ræva ut, og kasta tannbørsten etter.

Spesielt etter et langt, hardt svangerskap, da hadde jeg ikke bare blitt lei meg, men fly forbanna.
Selvfølelsen og selvtilliten er på bunn fra før av, om ikke mannen skal fly på strippebar og se på nesten nakne damer gnikke seg mot ei stang.
Fysj, så respektløst. Og attpåtil lyve om det.

Om jeg hadde funnet ut at mannen min hadde dratt på strippeklubb også løyet til meg hadde jeg latt han svi veldig for det for å si det sånn... Skjønner godt at du reagerer for jeg blir kvalm av å tenke på om mannen skal bli tent av andre.

Bryr meg ikke om sambo vil gå på strippeklubb, hvis han trenger den teasen så versegod..., men om han hadde dratt dit for å så skjule det for meg hadde jeg blitt kjempeskuffa.. Viktig med et ærlig og åpent forhold.

Eh nei! Hadde kasta han rett ut ! Å det me å se på mobilen til hverandre? Hva er galt med det? Vi har ingenting å skjule for hverandre så ser ikke problemet med at man kan se på mobilen til den andre..

Nei hvis man ikke har noe å skjule for hverandre ser heller ikke jeg problemet med å se på mobilen..
Har hatt et drit tungt svangerskap og han VET så godt at jeg aldri har hatt dårligere selvtillit enn jeg har nå, så er utrolig skuffet og føler meg ennå værre nå.. :(

Nei hvis man ikke har noe å skjule for hverandre ser heller ikke jeg problemet med å se på mobilen..
Har hatt et drit tungt svangerskap og han VET så godt at jeg aldri har hatt dårligere selvtillit enn jeg har nå, så er utrolig skuffet og føler meg ennå værre nå.. :(
Hvis jeg ikke hadde fått sett på mobilen til sambo så hadde jeg reagert..

Back
Topp