Strippeklubb

Én gang? Helt greit. Regelmessig/ofte? Nei.
Da hadde det virket for meg som om han trenger å få tenning ett annet sted, og det er ikke greit.
Han var på utdrikningslag når jeg var 3 mnd på vei, og han ble bare kvalm av stripperen, tok seg en røyk utenfor :p
Han er alt for lojal for å ville gjøre noe med andre, pga fortiden sin uansett, så der er jeg heldig :p

Jeg og min samboer har vært på strippeshow sammen, da kjøpte jeg en privat dans til han! Det er selvfølgelig helt greit, det er jo meg han er glad i ;)
Og dette er ikke noe verken jeg eller han gjør til "daglig".

Skal jeg være 100% ærlig, hadde det nok vært greit for min del at han dro med kamerater på strippeklubb. Det privateshowet synes jeg bare er harry og pinlig, men hadde ikke blitt sjalu. Med fare for å generalisere og si noe stygt om de jentene, er jeg svært lite bekymret for at min samboer hadde følt seg tiltrukket av slike jenter, ikke minst være på privatshow med en av dem. :happy:Hvis jeg derimot hadde funnet ut at han var pådriveren bak en slik kveld og tilstelning, ville jeg heller revurdert forholdet. :meh: Stripping er for harry og primitivt for min smak! Jeg hadde tatt en prat med han, antagelig er det en masete/grisete kamerat som tar initiativet til slikt! :)

Det kommer aldri til å bli et tema hos oss - heldigvis :) Han ville følt seg fullstendig utilpass og sier han virkelig håper at ingen finner på noe slikt til utdrikningslaget, om noen år da vi skal gifte oss. Han syntes det er harry og unaturlig. Endte opp på strippeklubb en gang med eksen. Jeg syntes så synd på de jentene. Hun ene hvisket til meg at hun beklaget seg, før hun gav en ved siden av oss en privat dans... :( Hun skjemtes rett og slett.

Jeg hadde blitt rasende om han hadde dratt på strippeklubb! Utdrikningslag eller ikke. Det er ikke greit etter min mening. Han var på guttetur før han møtte meg og var sammen med eks kjæresten sin (det er mange år siden).Da sto han utenfor strippeklubben/på en annen bar mens resten av guttene var på strippeklubben. Han sa han gjorde det for han respekterte dama. Så jeg hadde nok som sagt blitt rasende :-p

kjenner jeg er kjempeglad for at jeg ikke har en sånn kjæreste!! Ikke hadde jeg likt det kjempegodt om han dro på strippeklubb heller. da skulle jeg hvertfall ha vært med, så vi kunne delt på opplevelsen.. =)

Jeg syns ikke det er greit i det hele tatt! .. :-( Heldigvis har jeg en type som ikke er interessert i sånn :-D

Spørs på settingen. Dessuten måtte han vært åpen og fortalt meg om det på forhånd.

Hadde han gått alene hadde jeg nesten vurdert å gå fra ham.

Hadde han gått alene hadde jeg nesten vurdert å gå fra ham.
Enig med deg her, hadde syns det var veldig spesielt og lurt på hvorfor han hadde behov for det

Back
Topp