striping av hår?

ladygugu

Flørter med forumet
Jeg skal til frisøren i morgen:) tenkte å stripe og klippe meg:):) skal bli kjempe deilig!! må feire at jeg er 10 uker på vei:):) men det er vell ik farlig å stripe håret nå???? Sikkert ett dumt spm,men jeg bare begynte å tenke på d:)

I dag er disse produktene så milde i forhold til før så det går nok kjempebra[:D] 

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Hårfarging e IKKJE farlig. Då hadde aldri gravide frisøra fått jobba me da..[:)]
Å da trekke ikkje inn i hodebunnen Monica, så da trenge duikkje vera redde for. Da e kjemikaliane som amoniakk så va farlig FØR pga dei store mengdene, men da e da ikkje no.

Da så KAN ver, e at fargen ikkje allti sitte lika godt når en e gravide, å resultate kan avvika frå da da egentlig skulle ver, pga hormona så gjere at håre reagere annerledes påda.Men da e IKKJE farlig..[:)]

Signerer denne! Jeg er frisør, og vet at det absloutt IKKE er farlig!!!! Og avvik på fargen er EKSTREMT sjeldent!!
Det eneste du skal være forsiktig med er å ta permanent, dette er heller ikke farlig for Fosteret, men her er avvik på resultatet veeeldig vanlig! [;)]

Vel, jeg vet ikke hvor uvanlig tilfelle jeg er om det er EKSTREMT sjeldent at avvik forekommer. Jeg ble sittende hos frisøren i 11 timer over to dager fordi håret mitt ble kobberfarget og oransje nå når jeg skulle farge etterveksten i forrige uke. Det endte med at de bare måtte farge håret mitt brunt. Så nå er jeg brunette.

ORIGINAL: KajsaKrabat

Vel, jeg vet ikke hvor uvanlig tilfelle jeg er om det er EKSTREMT sjeldent at avvik forekommer. Jeg ble sittende hos frisøren i 11 timer over to dager fordi håret mitt ble kobberfarget og oransje nå når jeg skulle farge etterveksten i forrige uke. Det endte med at de bare måtte farge håret mitt brunt. Så nå er jeg brunette.
ups[&:] bra at du ikkje måtte gå slik då[;)]

Det skal ikke være farlig å stripe håret!

Etter det jeg har lest så skal man være forsiktig når det gjelder permanent. Ikke pga at det er skadelig (for det er det ikke) men pga at man kan risikere å få krusete hår istedet for krøller.

ORIGINAL: KajsaKrabat

Jeg har jobbet som frisør i mange år, og har farget utallige gravide. Har Aldri opplevd avvik på fargen, så du er nok ett litt uvanlig tilfelle ja, hehe[;)] Men som sagt, det Kan nok skje, så det er ikke umulig at det var det som var årsaken hos deg...

Å takk og lov[:)]

så d går fint å bruke bleking også? bruker å jøre det i etterveksten før jeg sett farge i håret... [:)]
 så hadde jeg blitt kjempe glad [:D]

Back
Topp