Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg
Hårfarging e IKKJE farlig. Då hadde aldri gravide frisøra fått jobba me da..[:)]
Å da trekke ikkje inn i hodebunnen Monica, så da trenge duikkje vera redde for. Da e kjemikaliane som amoniakk så va farlig FØR pga dei store mengdene, men da e da ikkje no.
Da så KAN ver, e at fargen ikkje allti sitte lika godt når en e gravide, å resultate kan avvika frå da da egentlig skulle ver, pga hormona så gjere at håre reagere annerledes påda.Men da e IKKJE farlig..[:)]
ORIGINAL: KajsaKrabatups[&:] bra at du ikkje måtte gå slik då[;)]
Vel, jeg vet ikke hvor uvanlig tilfelle jeg er om det er EKSTREMT sjeldent at avvik forekommer. Jeg ble sittende hos frisøren i 11 timer over to dager fordi håret mitt ble kobberfarget og oransje nå når jeg skulle farge etterveksten i forrige uke. Det endte med at de bare måtte farge håret mitt brunt. Så nå er jeg brunette.
ORIGINAL: KajsaKrabat
Vel, jeg vet ikke hvor uvanlig tilfelle jeg er om det er EKSTREMT sjeldent at avvik forekommer. Jeg ble sittende hos frisøren i 11 timer over to dager fordi håret mitt ble kobberfarget og oransje nå når jeg skulle farge etterveksten i forrige uke. Det endte med at de bare måtte farge håret mitt brunt. Så nå er jeg brunette.