Stripa

Alexanders mamma

Gift med forumet
Endelig så holder "gravidstripa" på å forsvinne, den har bleknet mye.
Så da er det håp[:D]

Flere som har mistet den?

Ja, endelig er den på vei bort![;)] -Det merkelige her, er at den kom ETTER at jeg hadde født!

ORIGINAL: brummemor

Ja, endelig er den på vei bort![;)] -Det merkelige her, er at den kom ETTER at jeg hadde født!

Me too......

Ser den enda, men er svakere[:'(] Usexy spør du meg[:D]

Jeg synes ikke min er på vei bort....[:'(]

Min er heldigvis også mye blekere, strekkmerkene derimot, DE er der ennå , og jeg fikk skikkelig mange [:'(]

ORIGINAL: witchofthenorth

Min er heldigvis også mye blekere, strekkmerkene derimot, DE er der ennå , og jeg fikk skikkelig mange [:'(]

signerer denne jeg[:'(]

Har faktisk ikkje tenkt på den før eg las dette, men ja, den er mykje svakare. JIPPIJEY![:D]

Stripa er nok blitt noe svakere ja, men magen er fremdeles her....[:'(]

Magen er et kapittel for seg selv [:@]

Synes magen kan se slik nogenlunde ut tidlig om morgenen (når jeg ser i speilet uten linser og trekker den godt inn[;)]), men utover dagen eser den liksom ut igjen, ser ut som om jeg er på god vei med nummer to!!! [:'(][:'(] Samt at puppene mine har forsvunnet (!!) og jeg har vokst en størrelse på beina,og håret mitt er ikke lenger mottagelig for hårfargen jeg pleide å bruke.. Det blir oransje!! Kunne vært med på ekstrem forvandling, bare i revers.. hehehe...[;)] Men tross alt, jeg fikk en skjønn liten prinsesse!!![:D]

ORIGINAL: brummemor

samme her[:D][:D]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Ser den enda, men er svakere[:'(] Usexy spør du meg[:D]

sign[:@]

har den ännu men lite lysare. har inte tänkt på den fören ja läste detta så den plagar tydligtvis varken mig eller typen [:)]

Back
Topp