Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har stripe og dun!![8D][:)] Men stripa viser mest fra navlen og opp!! rare greier, trodde det egentlig skulle være fra navlen å ned jeg.. [8D][:)]
tror den heter "linea negro", den mørke/svarte linja, da den blir mørk under svangerskapet, men tilvanlig heter den "linea blanco" eller noe sånn.. (ikke helt sikker, men tror det var noe sånn!! [8D][8D])
Ja stemmer det. Det kommer av hormonforandringer i kroppen og går over til og være linea blanca igjen etter barseltiden. Hormoner gjør mye rart med oss nå[:)]
Jeg har ganske kraftig stripe selv går ca 10 cm over navelen.
Noen er heldige å få den andre får den ikke i d hele tatt,ser jeg har dun å stripa men den er ikke enormt synlig..jeg ser den jo,men ikke kjempe sterkt[;)]men men den forsvinner som dere sier,regner med det vil ta sin tid siden det er hormon relatert[8D]meeen alt som svangerskapet bringer med er gull verdt for det vi får igjen,eller hva?[:D]
[:)]hehe, litt rart ja!! tror egentlig at navnet er spansk eller noe sånn, linea på spansk tror jeg betyr linje.. [8D][:)]
Linea er jo et kjempefint navn da mai gull!! [:)][:)]
Ikke sett noe til sripa, men har fått litt hår på nederste del av magen! Dessuten synes jeg ikke det er så fantastisk å gå gravid! Gullet mitt er det eneste herlige med det.. Gleder meg til å få en NORMAL KROPP IGJEN, BÅDE FYSISK OG PSYKISK![&:][:)]
Jeg har! All the way... Og masse dun. All the way det også.
Stod faktisk og vurderte å svinge høvelen over det, men lot det være foreløpig...
Ble litt beroliget av at noen sa her det forsvinner?
Stripa vi snakker om er skillet mellom magemusklene våre.
Den er der bestandig, men når man ikke er gravid er den helt hvit og heter Linea Alba (alba = hvit).
Svangerskapshormonene kan farge den brun og da skifter den navn til Linea Negra.
Fine ord på et stygt fenomen! [:D]
jeg har en stripe men ikke sånn brun stripe. bare et søkk som viser magemusklene. Og masse hår, svarte hår [:'(] men barberer de IKKE vekk, de forsvinner jo av seg selv.