"stripa"

Mai gull

Forelsket i forumet
Har noen av dere fått fødsels stripa på magen, er ikke helt sikker på hva den kalles[:)] enten fra navlen og opp, eller ned eller over det hele....

jeg har fått dun over hele magen..

jeg har hatt den fra dag 1,og over d hele..fra skambeinet til opp i mellom puppene[:D]hehe..

såpass[:D]

hehe..jeg har fått en så vidt synlig fra navlen og opp til under puppene...snodige greier altså...[:D]

me får ganske herlig kropp i svangerskapet [:D]

ja ikkje sant...[&:] heilt fantastisk flott kropp....[:D] har begynnt å vagge frem og tilbake nå med den store kroppen..hehehe

sjarmerende med litt vagging[:)] særlig hvis du går ved siden av en mann som føler han har dårlig tid.. da blir det en slags hurtig vagging..

hehe...åsså ser du større ut en din kjære mann....FLOTT[:D]

meg og mannen kapper om å få den største kulen.. jeg vinner[:'(]
men han har i løpet av de to svangerskapene fått seg ei god kule han og.. hehe.. jeg blir nok kvitt min litt lettere enn han[:D]

hehe...jeg veier nå mer enn min mann...[:'(]

eg nærme meg eg og..  har eg heldigvis en tung mann[;)]

hehe, heldig du da..[:D] Min er ganske liten...[:D]

ja uff, jeg har gått forbi min mann for en stund siden, heldigvis er han høy. har så vidt begynt å få litt stripe, så vidt vi kan se den[;)]

stripa forsvinner sikkert etter fødselen...flere jeg har snakket med sier alle fall det...[:)]
Åsså forsvinner jo mye av oss også etter hvert[:D]

ja den blir borte, fikk nesten ikke noe stripe med jenta mi heller

merkelig denne stripa...hva er det egentlig??

Det har jeg vel alderi tenkt på å undersøke, spennende å se hva svaret blir, for det aner ikke jeg[:)]

hehe, ja, jeg lurer litt på det altså...[8|]

ORIGINAL: Mai gull

Har noen av dere fått fødsels stripa på magen, er ikke helt sikker på hva den kalles[:)] enten fra navlen og opp, eller ned eller over det hele....

Har ikke fått den såkalte "stripa" jeg... 
Er ganske lys i huden og har hørt at da er sjansen mindre for at den kommer til syne! 
Bare fått masse dun over hele magen sånn som iris25 [:)]

Back
Topp