Stringtruser, busemenn og dopapir

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
En meningsløs tråd om disse tingene :P

Ja kam du gjør det. Min datter er 7 år :-P spør om det smaker godt og hun sier ja :-P hun har en farfar som forsatt tar å leter men spiser det heldigvis ikke :-P
Hahaha. Mine på sju er ikke stort bedre heller :P

Hehe:) Blir vel fort sånn ;)
Ikke noe jeg klarer å bruke mer enn fem minutter tror jeg... Fatter ikke hvordan jeg greide det før:p
Mannen fjerner den innen 10 min likevel så slipper å gå så lenge med den :P

Kan heller ikke forstå hvordan vi klarte å gå med det før :o

Mannen fjerner den innen 10 min likevel så slipper å gå så lenge med den :P

Kan heller ikke forstå hvordan vi klarte å gå med det før :o
Skjemmes når jeg tenker tilbake på det.. For her var det populært å ha bukse med lavest mulig midje, så trusa vistes kjempegodt bak.. :p Fatter ikke hvordan foreldrene våre lot oss gå sånn:o Hadde nærmest bura inn datteren om hun hadde våget seg å gå ut sånn...

Skjemmes når jeg tenker tilbake på det.. For her var det populært å ha bukse med lavest mulig midje, så trusa vistes kjempegodt bak.. :p Fatter ikke hvordan foreldrene våre lot oss gå sånn:o Hadde nærmest bura inn datteren om hun hadde våget seg å gå ut sånn...
Hehe. Sikkert fordi de tenkte vi skulle få skamme oss i voksen alder :P

Jeg klarer ikke å bruke stringtruser! Fatter ikke at andre gjør det. Går jo konstant og føler man må dra trusa ut av sprekken. :p
Oi, jeg har ikke hatt stringtruser i undertøysskuffa på gudene vet hvor lenge :p

Haha jeg bøyde meg i støvet for dem i over 10 år, nå ligger de jeg har igjen og samler opp huskaninene i skuffen

Fatter ikke at jeg brukte string hele døgnet før, gnagde jo mot den ene hemoroidern jeg hadde bak i røven og d ville jo ikke slutte å klø! Nei,ble mye bedre etter jeg begynte me bestemortruse ja!!:))

Back
Topp