Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja hvorfor ikke?En meningsløs tråd om disse tingene![]()
Skal gi beskjed når jeg finner ut av detHehe ja hvorfor ikke?
Når slutter barn og lete etter og spise opp busemannen di finner i nasen?
Ikke bare det!!! De gnager jo så jevlig og!!Jeg klarer ikke å bruke stringtruser! Fatter ikke at andre gjør det. Går jo konstant og føler man må dra trusa ut av sprekken.![]()
Har to stk. Men når de brukes er formålet at de forsvinner raskt av igjenOi, jeg har ikke hatt stringtruser i undertøysskuffa på gudene vet hvor lenge![]()
Har to stk. Men når de brukes er formålet at de forsvinner raskt av igjen![]()
NeiHehe, da kunne sikkert jeg også brukt dem.Men en hel dag? Aldri i livet.
Ja kan du gjør det. Min datter er 7 årSkal gi beskjed når jeg finner ut av det![]()
Hahaha. Mine på sju er ikke stort bedre hellerJa kam du gjør det. Min datter er 7 årspør om det smaker godt og hun sier ja
hun har en farfar som forsatt tar å leter men spiser det heldigvis ikke
![]()
HeheHar to stk. Men når de brukes er formålet at de forsvinner raskt av igjen![]()
Mannen fjerner den innen 10 min likevel så slipper å gå så lenge med denHeheBlir vel fort sånn
![]()
Ikke noe jeg klarer å bruke mer enn fem minutter tror jeg... Fatter ikke hvordan jeg greide det før![]()
Skjemmes når jeg tenker tilbake på det.. For her var det populært å ha bukse med lavest mulig midje, så trusa vistes kjempegodt bak..Mannen fjerner den innen 10 min likevel så slipper å gå så lenge med den
Kan heller ikke forstå hvordan vi klarte å gå med det før![]()
Hehe. Sikkert fordi de tenkte vi skulle få skamme oss i voksen alderSkjemmes når jeg tenker tilbake på det.. For her var det populært å ha bukse med lavest mulig midje, så trusa vistes kjempegodt bak..Fatter ikke hvordan foreldrene våre lot oss gå sånn
Hadde nærmest bura inn datteren om hun hadde våget seg å gå ut sånn...
Helt sikkertHehe. Sikkert fordi de tenkte vi skulle få skamme oss i voksen alder![]()
mange som aldri slutter å spise dem XDHehe ja hvorfor ikke?
Når slutter barn og lete etter og spise opp busemannen di finner i nasen?
Jeg klarer ikke å bruke stringtruser! Fatter ikke at andre gjør det. Går jo konstant og føler man må dra trusa ut av sprekken.![]()
Oi, jeg har ikke hatt stringtruser i undertøysskuffa på gudene vet hvor lenge![]()