Stringtruse

TwistedSister

Elsker forumet
Jeg har nå brukt bokserlignende truser i ei god stund, pga bind..skulle prøve string igjen i dag og kjenner jeg faktisk blir sår...!! [:D] Skulle tro jeg var tilbake til den tia da jeg begynte med det, og det er jo ganske mange år siden.. Hehe, jeg må le.. [:D]

skal teste ut stringen nå snart jeg og.. gleder meg jeg[:)] lei av å gå med hipsters nå.. og ikke minst bind[:'(]

Ja, I knoooow! Nesten aldri gått med det før, men lurer meg på om jeg skal fortsette med det [:)]
Er bare så redd for at det skal vises gjennom buksa.... *knis* [;)]

ORIGINAL: monjen

skal teste ut stringen nå snart jeg og.. gleder meg jeg[:)] lei av å gå med hipsters nå.. og ikke minst bind[:'(]

JAAAA!! [:'(][:'(][:'(]

Jøss..bør kanskje undersøkes... [:)] 

Jeg har blitt hekta på hipsters og boxere [:)] Ikke brukt string på evigheter...[;)]

ORIGINAL: HegeS79

Jeg har blitt hekta på hipsters og boxere [:)] Ikke brukt string på evigheter...[;)]

Sign! Får ikke meg oppi noe string nei.. Boxere ftw! [:D]

ORIGINAL: stoltmortil4

denne typen til sloggy er usynlig gjennom klær!! digg å gå med og koster 89kr på Cubus[;)]

jepp disse jeg bruker også[:D] Har alltid brukt string, men kunne ikke det etter fødselen så prøvde disse.. Kommer ikke til å gå tilbake til string for å si det sånn.. Prøvde her en dag, men fy for ubehagelig.. Merkelige greier[:D]

Back
Topp