Stringtruse

Hinkel Pinkel

Betatt av forumet
Det er jo ikke akkurat in lenger, men bruker dere det enda?
I sv.skapet slutta jeg og nå etter ca. 2 år med truse/hipsters klarer jeg virkelig ikke bruke det ... Ekkelt! [&:]

http://www.dagbladet.no/2010/05/25/tema/klikk/trender/mote/11852224/

Jeg har bare 2-3 stringtruser. Brukte kun string før, men nå bruker jeg truser, myyye bedre.
Men sambo liker best stringen da, og bli veldig glad om jeg har det på[:D]

bruker nesten bare string....har boxere, hipstere og truser og, men liker best string...[:)]

Brukte det en liten stund for 8-10 år siden.
Nå er det big nooooo!
Ubehagelig, slutty og særs uhygienisk [;)]

bruker litt av hvert jeg... men blir nok mest string, for syns ikke det er pent med trusekant, og spesielt ikke i hvit uniform! Sover alltid med hipster da [;)]

Ja bruker det,mest under enkelte plagg som ikke trenger å vise trusekant gjennom..

Gir blankt F i hva som er hot eller not i følge bedrevitere...... jeg syns trusekant som synes er kjempestygt!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ja bruker det,mest under enkelte plagg som ikke trenger å vise trusekant gjennom..

Før jeg fødte så brukte jeg det...men har ikke hatt på meg string/tanga siden..ca 3år[:D] Ikke kommer jeg til å bruke det igjen heller...[:D]

ORIGINAL: strikkepinna

Bryr meg lite om at det ikke er trendy,men bruker det kun under bukser/kjoler hvis trusekanten syns.. 

Æsj.... Nei, slutta med det nær jeg ble gravid (tror jeg). Uhygienisk og mindre pent. Men vurderer det til det neste julebordet, får se.
Er ikke plaget med trusekant selv om klærne er trange. Vises ikke på meg jaffall...

Back
Topp