String truse etter fødsel

ssilje

Betatt av forumet
Jeg syntes ikke dette høres godt ut!
Jeg er på let etter tips til komfortable truser en kan bruke etter fødsel, hels noe som ikke koster flesk! Haha

Setter pris på alt av tips og råd! :-)

Nettingtrusene de har på sykehuset. Digg digg digg!

Ellers gode hipstertruser/boksere som sitter godt :)

Nettingtrusene de har på sykehuset. Digg digg digg!

Ellers gode hipstertruser/boksere som sitter godt :)

Har hørt om de berømte netting trusene ja, Hehe:-)
Har du tips til hvor jeg kan kjøpe, typ, forskjellige butikker med behagelige truser?

Har hørt om de berømte netting trusene ja, Hehe:)
Har du tips til hvor jeg kan kjøpe, typ, forskjellige butikker med behagelige truser?

Brukte bare de frem til dagen jeg dro hjem jeg. Dessuten er det bedre å blø ut de trusene enn egne!

Tja, spørs jo hva som sitter godt på deg! Men kari traa sine hipstere bruker jeg, de er gode. Også stjal jeg en av mannen sine boksere, men husker ikke merke.

Brukte bare de frem til dagen jeg dro hjem jeg. Dessuten er det bedre å blø ut de trusene enn egne!

Tja, spørs jo hva som sitter godt på deg! Men kari traa sine hipstere bruker jeg, de er gode. Også stjal jeg en av mannen sine boksere, men husker ikke merke.

Har allerede tatt i bruk et par av bokserene til samboeren jeg også, Hehe

Kjøpte 3 for 2 på Lindex, store og gode bomullstruser i flere fasonger :)

Har omtrent ikke brukt string siden fødsel. Orker ikke tanken på det:P Her går det i hipstere:)

Er mange år siden jeg kuttet ut stringtrusene. Bruker hipstere og boxere, syns for eksempel pierre robert, kappahl og lindex har mye bra.

De nettingtrusene er ikke så gode som alle skal ha det til. Følte befolke komfortabel med de, brukte bare da vannet gikk med bind i bort til føden og under fødselen før pressingen.

Sparkjøp har 4 truser for 89 og de er magiske!

Jeg er på let etter tips til komfortable truser en kan bruke etter fødsel, hels noe som ikke koster flesk! Haha

Hm har 3 pakning osv med gode truser til billig peng

Jeg hater trusekant under tights, men i svangerskapet har jeg ikke taklet stringtruser. Så jeg har gått til innkjøp av Pierre Robert sine hipstere med usynlig trusekant. De er veldig gode og syns ikke under treningstights en gang.

På sparkjøp får du kjøpt tre pak med gode truser til etter fødsel /dagene hjemme etter fødselen. Ikke sloggy men husker ikke navnet, tror det var 149kr eller mindre enn det- verdt det!;) På sykehuset var nettingtrusene awsome men disse får du ikke med deg hjem

Jeg hater trusekant under tights, men i svangerskapet har jeg ikke taklet stringtruser. Så jeg har gått til innkjøp av Pierre Robert sine hipstere med usynlig trusekant. De er veldig gode og syns ikke under treningstights en gang.

Samme her! H&M har også noen hipstere/brazilian cut uten noe særlig sømmer, så strammer ikke noen steder. Såååå mye mer behagelig enn string! Synes de vises mindre enn en string gjør også :)

Last edited:
Liker ikke hipstere, er mest glad i taitruser i bomull :) favoritten er sloggi

samme her! :)

Mitt tips er å finne noen som er løse, men samtidig stramme. Du blør MYE etter fødselen og da er det dumt hvis bind/bleien sklir til sides eller sånn. Jeg kjøpte noen hipstere på sparkjøp sist jeg fødte. Di er billig og gode

Back
Topp