Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettingtrusene de har på sykehuset. Digg digg digg!
Ellers gode hipstertruser/boksere som sitter godt![]()
Har hørt om de berømte netting trusene ja, Hehe
Har du tips til hvor jeg kan kjøpe, typ, forskjellige butikker med behagelige truser?
Brukte bare de frem til dagen jeg dro hjem jeg. Dessuten er det bedre å blø ut de trusene enn egne!
Tja, spørs jo hva som sitter godt på deg! Men kari traa sine hipstere bruker jeg, de er gode. Også stjal jeg en av mannen sine boksere, men husker ikke merke.
Jeg syntes ikke dette høres godt ut!
Jeg er på let etter tips til komfortable truser en kan bruke etter fødsel, hels noe som ikke koster flesk! Haha
Setter pris på alt av tips og råd!![]()
Jeg syntes ikke dette høres godt ut!
Jeg er på let etter tips til komfortable truser en kan bruke etter fødsel, hels noe som ikke koster flesk! Haha
Setter pris på alt av tips og råd!![]()
Jeg hater trusekant under tights, men i svangerskapet har jeg ikke taklet stringtruser. Så jeg har gått til innkjøp av Pierre Robert sine hipstere med usynlig trusekant. De er veldig gode og syns ikke under treningstights en gang.
samme her!Jeg hater trusekant under tights, men i svangerskapet har jeg ikke taklet stringtruser. Så jeg har gått til innkjøp av Pierre Robert sine hipstere med usynlig trusekant. De er veldig gode og syns ikke under treningstights en gang.