Strikking

Ha ha, merker det drøyer fælt med genseren jeg strikker om dagen. Ikke fristende med små pinner. Har vel en Selbu-vott til ei venninne med termin i september som venter også, igjen små (forbaska) pinner.

Har du noen morsomme oppskrifter med større pinner så hyl ut! Sovepose kunne jo vært artig å strikke, og høres jo ikke altfor komplisert ut heller :-D
Kjenner du til ravelry?
Ihvertfall, posen jeg har strikket nå heter "Snug As A Bug Sleep Sack" oppskriften er på engelsk og i inches, men den er kjempelett uansett, og lengden blir sånn ca, og det er helt greit.

Kjenner du til ravelry?
Ihvertfall, posen jeg har strikket nå heter "Snug As A Bug Sleep Sack" oppskriften er på engelsk og i inches, men den er kjempelett uansett, og lengden blir sånn ca, og det er helt greit.

Ravelry er velbrukt her i heimen. Tusen takk for tips - da skal jeg sjekke ut soveposen :-)

Strikket to babysoveposer på en ukes tid, enkelt og greit å strikke. Ble helt gal av små pinner så måtte finne meg noe stort med store pinner
Har du oppskriften?

Holder på med Ellens hentesett av petiteknit, og har kjøpt inn garn til Willums selebukse, Karens kyse og Ankers kyse :happy:

Jeg holder på med et hentesett med inspirasjon fra her og der, og et Marys royale svøp.

Back
Topp