Strikking

>Spyro<

Jeg er bare meg jeg
Tror dere man kan lære å strikke ved å bruke youtubevideoer? Eller finnes det bøker for #Strikkingfordummies? :p
Jeg har så fryktelig lyst på en snøløvgenser. Og vurderer sterkt å prøve selv :p Kjenner ingen som strikker heller. Hadde jo vært kjekt å lært seg mtp strikka klær til barn er nydeligste da ♡

Det finnes filmer og nettsider ja.

Jeg lærte meg p strikke av drops (drops garn har bra nettside)

Ja, klart du får til det.
Som nevnt har Drops mange gode filmer.

Snøløvgenser er veldig lett å strikke, så den får du nok til etterhvert.

Ah. Så greit å vite da :D Skal lagre drops under favoritter og se gjennom jeg da :D Så tross for man ikke har strikka siden tvangsdagene på barneskolen, skal det gå greit og være gode forklaringer? :p

Slik jeg lærte meg å strikke. Veldig mye hjelp på nettet og gode videoer som forklarer alt veldig nøye.
Mamma prøvde å lære meg, men syns det var lettere å kunne se på en video hvor jeg kunne pause og spole tilbake.

Snøløvgenser er jo så fin, og veldig enkel. Ikke noe veldig hokus pokus :-)

Slik jeg lærte meg å strikke. Veldig mye hjelp på nettet og gode videoer som forklarer alt veldig nøye.
Mamma prøvde å lære meg, men syns det var lettere å kunne se på en video hvor jeg kunne pause og spole tilbake.

Snøløvgenser er jo så fin, og veldig enkel. Ikke noe veldig hokus pokus :-)
Ikke sant? Da skal jeg saumfare nettet på mandag med dataen. Mannebeinet har kidnappa den nå :p

Den er nydelig ja ♡ Vil ha gul med hvite løv rundt for å si det sånn :p Elsker gult. :D

Garnstudio.com har lagt ut masse video. Jeg lærte med å hekle der. Ligger masse strikke og hekle video på YouTube også. Jeg har plukket opp masse nye teknikker på nett.

Det er mange strikkebutikker og husflidslag ol som har strikkekafer, der er det nok muligheter for å lære "live".

Hør med forskjellige lokale butikker og hør om de vet om noe.

Vet ikke hvor du bor men om du bor i nærheten så kan jeg sikkert hjelpe deg også. (vestfold)

Garnstudio.com har lagt ut masse video. Jeg lærte med å hekle der. Ligger masse strikke og hekle video på YouTube også. Jeg har plukket opp masse nye teknikker på nett.
Garnstudio og drops er det samme. Der er masse videoer ja.

Jeg lærte meg det derfra for så lenge siden at det var bildeserier da, men... ;-)

Garnstudio har mange bra videoer som jeg har brukt :-)

Jeg lærte å strikke via YouTube, er ingen i mine familie som strikker.

Det tror jeg du kan:-) jeg lærte meg hekling via drops bla. Er ikke så veldig stødig på strikking heller, så når jeg lurer på noe der, bruker jeg å se hvordan det gjøres på drops å.

Jeg lærte meg nylig å strikke ved hjelp av Internett :) snøløvgenseren er fin å begynne med, det var første genseren jeg strikka :D

Det er mange strikkebutikker og husflidslag ol som har strikkekafer, der er det nok muligheter for å lære "live".

Hør med forskjellige lokale butikker og hør om de vet om noe.

Vet ikke hvor du bor men om du bor i nærheten så kan jeg sikkert hjelpe deg også. (vestfold)
Så snilt av deg å tilby ♡ Men bor i Rogaland jeg :p I en lita "by", mer bygd men :p Får se hva jeg finner utav :D Kan frem og tilbake da, ikke legge opp og sånt. Men det går nok :D

Jeg lærte fra en bok og drops. :)

Back
Topp