Strikking

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Driver dere med det? Har såå lyst til å strikke noe til baby men holder meg til å strikke til Herman og venninner som skal ha baby i første omgang. Meeen, har kikket på flere hefter fra dale da. Mye fint.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg selv har verdens største prosjekt på gang (for meg altså). Driver med Marius hettejakke til fetteren min som er konfirmant til våren. Puh..

Ellers VM genser til Herman, luer, dress til en baby som kommer i slutten av august.

kan strikke men er ikke noe flink. prøvde å lage teppe sist gang jeg gikk gravid men ga opp.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skulle virkelig ønske jeg var flink til å strikke.. men jeg har ikke tjangs til å følge en oppskrift.. Misuner virkelig dere som kan det :)

Hadde jeg kunnet strikket hadde jeg strikket MASSE til lille baby :)

Før permisjon sist gang kunne jeg bare strikke skjerf, har fått myye hjelp av mamma som er en racer på å strikke. Kan tro hun syns det er enkelt å forklare meg noe på telefonen :p

Strikker så det holder iløpet av vintersesongen :p nå har jeg ikke orka på noen mnd, ble lei etter å ha strikket 3 voksne mariusgensere og to barnegensere samt bukse iløpet av 7 mnd.. :) må vel begynne igjen snart med neste sesongs ulltøy :)

Er en periode strikker, får se om det blir noe strikking når det nærmer seg jul.

Tenkte jeg skulle strikke et teppe med hullmønster.

Men er usikker på om jeg skal strikke i ull eller bomull siden vi får vårbarn (hadde høstbarn sist :)

Vårbarn?? Skjønner du ikke bor i nord ;))

Jeg strikker jeg også, men det blir mindre nå når det er sommer. Så akkurat nå kjenner jeg at jeg gleder meg litt til mørke høstkvelder og strikkingen i fanget. Har noen prosjekter jeg må fullføre før jeg starter på noe nytt. -Men det kommer absolutt til å bli noe baby-tøy når det nærmer seg.

Jeg strikker ikke, men skal nok begynne å hekle et lappeteppe når jeg får vite hvordan kjønn det er :) Synes det er så mye enklere da :) Nøytrale farger kan bli litt kjedelig på et sånt teppe :)

Jeg broderer jeg da, og har nesten gjort ferdig et bilde som skal henge på barnerommet :) Snart starter jeg på med nytt prosjekt. Må bare bli litt kjøligere først ;)

Apper <3

jaJaja, strikker. Holder på med ett nøstebarnteppe nå.

Jeg strikket og elsker det. Men har hatt en lang pause i sommer. Skal begynne på en gave til en baby nå, og snuppa må ha en ny monsterbukse til vinteren. Så har noen prosjekter. :) men den lille i magen får vente. Får nok av tid etterhvert da jeg mest sannsynlig blir sykmeldt de siste mnd på grunn av en krevende jobb. Da pleier det å gå litt garn ;)

Har begynt på en sparkebukse, mitt første store prosjekt, blir spennende å se resultatet;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg strikker også. Og hekler en del. Nå har jeg satt igang med et monsterprosjekt! To tepper med bestemorsruter. heklenål nr 3.. tar veldig lang tid, men har begynt å komme et godt stykke på vei:)

Er ikke så glad i å strikke babytøy. Er så små pinner og tar så lang tid:smiley-ashamed005.

Jeg strikker også. Og hekler en del. Nå har jeg satt igang med et monsterprosjekt! To tepper med bestemorsruter. heklenål nr 3.. tar veldig lang tid, men har begynt å komme et godt stykke på vei:)

Er ikke så glad i å strikke babytøy. Er så små pinner og tar så lang tid:smiley-ashamed005.

Jeg synes babytøy går kjempefort, jeg! Trenger ikke være små pinner nødvendigvis. Mange fine oppskrifter på Pickles, f.eks., med pinnestørrelse 4 og 5 og slikt. :)

Back
Topp