Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler et tykt lett strikket teppe. Det var det Amahel startet medOm jeg skal lære meg å strikke, hva anbefaler dere å begynne med? Må være veldig enkeltogså må det være til baby selvfølgelig
![]()
Hvilket merke er det?Vis vedlegget 14833
Dette teppet er super deilig både sommer og vinter, lett og luftig men godt og varmt.
Som Gizom nevnte så startet jeg med dette teppet.Var teppe med tykke pinner og garn mamma også anbefaltefår sende gubben ut på handling etter på når butikken åpner
usikker på om jeg har tolmodigheten, men har ikke noe mere fornuftig å gjøre
![]()
Denne oppskriften fikk jeg av GizomOppskriften da? Hvor finner jeg den?![]()
Om jeg klarer pleddet, så kanskje jeg prøver tøffler senereSignerer denneHar en oppskrift liggende hvis du vil ha... Strikket med pt2 garn. Har igjen å tove dem. Vis vedlegget 14840
Gubben er sendt til garnbutikk og ikke europrisKan anbefale boka "en myk start" når du er ferdig med teppe. Mange enkle oppskrifter, vi er visst midt i målgruppen om du leser forordet. De har den hos Aandahls i Molde (om det var der du holder til). Vil også anbefale å kjøpe strikkepinner i garnbutikk, ikke på europris. Lykke til!
Helt enig! Pinnene fra garnforetning er mye bedre å strikke med!Kan anbefale boka "en myk start" når du er ferdig med teppe. Mange enkle oppskrifter, vi er visst midt i målgruppen om du leser forordet. De har den hos Aandahls i Molde (om det var der du holder til). Vil også anbefale å kjøpe strikkepinner i garnbutikk, ikke på europris. Lykke til!