Noen som har begynt på strikkeprosjekter til baby? Hva strikker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg har ikke begynt enda. Men tenker snart jeg må starte Håpte å hente litt inspirasjon her før jeg begynnerJeg har strikket hentesett (bukse, jakke og lue) og en romper/body. Men det gjorde jeg en uke etter at vi ble gravide Så fort vi har kommet oss litt mer på plass i nye huset våres og rutinene er i gang så skal jeg strikke masse ! gleder meg!!!
Har du strikka noe?
Oj så kult med hjemmesydd vognpose.Jeg har strikket en Marius heldress, hvit med blått og rødt. Må vel få til lue også ♡
Har en del fra før også..
Syr i skinn også så jeg skal sy vogn- og bilstolpose i saueskinn. Godt og varmt♡
Ellers blir det mer strikk når vi får vite kjønn
Har ikke begynt enda, tvinger meg selv til å bli ferdig med en julegave først. Men det tar sin tid, har jo ikke tid til strikking for tiden.
Prøver å bestemme meg for hentesett, men klarer ikke helt å velge. Alt for mange fine! Og så skulle jeg strikka et babyteppe til denne karen også. Jeg har jo forsåvidt nok, men jeg har strikket et teppe pr svangerskap og har litt lyst til å fortsette med det. Noen med tips til fine tepper? Jeg har fra før av strikka disse:
Og dette:
(bildet hentet fra epla.no, fant ikke bildet av mitt teppe i farta - men er i samme farge).