Strikketråden

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Legg gjerne ut bilder/navn på oppskrifter her av hva dere strikker, planlegger å strikke eller har strikket :happy:

Elsker strikkeinspo :wav
 
Strikker mitt aller første babyteppe :happy:

Valget falt på klompelompes byssanlullteppe :Heartred

Super enkelt å strikke:Heartred Valgt aqua grønn farge fra Dale Lerke istedenfor Drops merino extra fine :happy::happy:
 

Vedlegg

  • IMG_20200423_141838.jpg
    IMG_20200423_141838.jpg
    63,4 KB · Visninger: 35
Så nydelig :happy::happy:

Tenkte begynne å strikke begynnerromper og begynnerbukse denne uka ;) pinne nr 5 så de går fort unna:D så har jeg lyst til å strikke nyfødtlue men usikker på hvilken det blir :rolleyes:Mangler 3 mønsterraporter på babyteppet enda men tar litt og litt :p
Det teppet er jo så fint, og så fin farge som du har valgt. Har et nydelig teppe etter første som hun fikk fra ei tante. Kjempefin grønnfarge og et hjertemønster. Det skal lillebror også få bruke :Heartblue
Har "bestilling" inne hos min mor på seaside set (petiteknit, i hvit og brun) og en bukse/romper som skal være en match med storesøster i olivengrønn.
Tenker å legge opp til kengurubukse nå :happy: romperen ble ferdig i går!
 
Jeg er ferdig med denne kjøreposen fra Drops, må bare sy i knapper:

2-2.jpg


Jeg har en kjempelang strikkeliste, men kjenner strikkelysten ikke er helt på topp. Har kjøpt inn garn til Winter Playsuit fra Ministrikk så må vel legge opp snart. Også skal jeg strikke mange spiralsokker da det var det eneste som passet på de små føttene sist :)
 
Jeg er ferdig med denne kjøreposen fra Drops, må bare sy i knapper:

2-2.jpg


Jeg har en kjempelang strikkeliste, men kjenner strikkelysten ikke er helt på topp. Har kjøpt inn garn til Winter Playsuit fra Ministrikk så må vel legge opp snart. Også skal jeg strikke mange spiralsokker da det var det eneste som passet på de små føttene sist :)

Tusen takk for tips :)
 
Back
Topp