Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skulle gjerne satt noe annet enn bare tommel opp på dette her for syntes det var veldig fint!! Men skjønner ikke hvordan dere klarer å reagere på innlegg med smiley? Hvor er det!?!?Strikker ikke, men begynte å hekle i mai, har heklet litt forskjellige enkle ting. Legger ved et bilde av babytøfler, lue, jakke og votter jeg heklet til babyshower til ei venninne
Har nettop prøvd meg på noen bamser og en moseskurv/stellematte.
Vis vedlegget 471084
Holder inne der det står liker, da kommer flere valg oppJeg skulle gjerne satt noe annet enn bare tommel opp på dette her for syntes det var veldig fint!! Men skjønner ikke hvordan dere klarer å reagere på innlegg med smiley? Hvor er det!?!?
Tynt ullteppe strikket jeg til maibabyen vår, og det ble brukt så mye! Sover gjerne i body, med tynt ullteppe over på dagtid. Ellers kan man fint strikke i størrelse 3 måneder, for høsten kommer fort!Er så kos å strikke de små plaggeneVet ikke helt når jeg tørr å begynne å strikke babytøy, så tenkte å lage meg en ønskeliste. Kanskje begynne på et teppe
Strømpebukse med føtter i ull synes jeg også er veldig fint å ha.Jeg prøver å tenke at det ikke er sikkert det er til min baby, slik at jeg ikke skal bli så knyttet til det. Men jo tidligere man starter, jo mer får man produsertNår tør dere å begynne å strikke? Jeg klør etter å begynne, men er så redd det ikke går vegen
Jeg prøver å tenke at om det ikke skulle gå denne gangen, at forhåpentligvis går det etter hvert. Og at man i verste fall kan gi det til noen andre man er glad iNår tør dere å begynne å strikke? Jeg klør etter å begynne, men er så redd det ikke går vegen
Som skrevet tidligere her fortsetter jeg nå på et teppe påbegynt i en tidligere graviditet som stoppet opp, og er glad for at halve jobben er gjort allerede. Da har jeg mer tid til å strikke andre ting Har du bilde av teppe? Trenger inspirasjonJeg prøver å tenke at om det ikke skulle gå denne gangen, at forhåpentligvis går det etter hvert. Og at man i verste fall kan gi det til noen andre man er glad iSom skrevet tidligere her fortsetter jeg nå på et teppe påbegynt i en tidligere graviditet som stoppet opp, og er glad for at halve jobben er gjort allerede. Da har jeg mer tid til å strikke andre ting
![]()
Har du bilde av teppe? Trenger inspirasjon
Så fint stykke arbeidSpent på om jeg får til den kanten der, i verste fall får jeg hekle noe lignende i stedet
Vis vedlegget 471658

Ikke for å virke pro, men den kanten får du tilSpent på om jeg får til den kanten der, i verste fall får jeg hekle noe lignende i stedet
Vis vedlegget 471658

det er nydelig
Det hadde jeg til min førsteTror jeg har funnet teppet og hentesettet jeg vil strikke![]()

Var det greit å strikke?Det hadde jeg til min første![]()
Ja, det gikk veldig fint mener jeg å huske.Var det greit å strikke?
Bare at knappene prøvde jeg å regne meg frem til ved å telle diagramsrapporter, isteden for å følge per cm, fordi jeg ville være sikker på å få knappene helt jevne. Ser noen kommer litt skjevt ut på de. 
Det var jo helt nydelig!Tror jeg har funnet teppet og hentesettet jeg vil strikke![]()
Vil du dele hva det heter?