Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SnikerJeg er veldig nybegynner så trenger masse inspirasjon. Jeg har litt som jeg laget i forrige svangerskap. Men garnet til Jade Romper ligger klar så tror jeg skal starte på den i morgenVis vedlegget 459667
Har ikke begynt på den enda, var så mye annet som skjedde. Jeg er veldig glad i å strikke ulike strukturstrikk så tror den er grei.Sniker
Den så relativt komplisert ut! Er den i virkeligheten enkel? Har sååååååå lyst til å strikke klær til lille, men har sålangt kun klart pledd og noen helt enkle sokker.

Tusen takk! Skal prøve meg på den. Går det ikke får jeg videre delegere oppgaven til mommo (mormor)Har ikke begynt på den enda, var så mye annet som skjedde. Jeg er veldig glad i å strikke ulike strukturstrikk så tror den er grei.
Kan tipse om denne. Den strikket jeg som et av de første hele babyplaggene for rett over et år siden. Den var enkel å strikke synes jeg.
Vis vedlegget 459746

Jeg har troen på at du klarer det! Og buksen er så fin synes jeg. Jeg har tenkt å strikke flere av denTusen takk! Skal prøve meg på den. Går det ikke får jeg videre delegere oppgaven til mommo (mormor)![]()
Arv er jo et must! Spesielt med strikketøy! Jeg har strikket tøy til barna som eldstemann brukte for 19 år siden. Det er andre som har strikket da, siden jeg nylig begynte. Men det er så kjekt at ting som har blitt laget med kjærlighet og tar mye tid kan brukes flere ganger. Har blant annet strikkede bunader til både gutt og jente helt opp til størrelse 6 år.Jeg KAN strikke (sånn ish). Men skal jeg få noe ferdig må jeg begynne i gårStrikka to rompere til lillejenta, veldig søte! Men brukte 6 måneder på å fullføre et par bukser. Vil ha noe koselig til evt hjemreise fra sykehus, men er jo lov med arv? Har både blå og rosa romper!
Åh så gøy! Jenta mi her har arvet en del som min bestemor strikka til meg da jeg var baby, det er veldig koselig, har jo bilder av meg selv i detArv er jo et must! Spesielt med strikketøy! Jeg har strikket tøy til barna som eldstemann brukte for 19 år siden. Det er andre som har strikket da, siden jeg nylig begynte. Men det er så kjekt at ting som har blitt laget med kjærlighet og tar mye tid kan brukes flere ganger. Har blant annet strikkede bunader til både gutt og jente helt opp til størrelse 6 år.
Strikkebunad er next level da!Ja, farmoren min var next level når det kom til strikkingÅh så gøy! Jenta mi her har arvet en del som min bestemor strikka til meg da jeg var baby, det er veldig koselig, har jo bilder av meg selv i detStrikkebunad er next level da!

Den er så finDet er så mye fint! Drømmer om å strikke Selmas sovedrakt. Den er nydelig synes jeg
Kan anbefale Petiteknit sine oppskrifter. De er nøye forklart og det følger med videoer der du kjøper oppskriftene. Hun oppgir også vanskelighetsgrad. Det er mye som kan se vanskelig ut, som går helt fint når man først har kommet i gang. I starten handler det bare om å fullføre et plagg. Det gir så god mestringsfølelse.Sniker
Den så relativt komplisert ut! Er den i virkeligheten enkel? Har sååååååå lyst til å strikke klær til lille, men har sålangt kun klart pledd og noen helt enkle sokker.
Oi, det var nydelig!

Har begynt på ripsbær for noen dager siden, bare 5+6 men er i så dårlig form og er så dårlig til å prioritere strikketid at jeg må bare kjøre på om noe skal bli ferdigOi, det var nydelig!
Er bare 4+5, så tørr ikke begynne å strikke helt enda. Men lagrer ting jeg liker sånn at jeg er klar når jeg føler meg klar![]()