Noen flere som strikker til lille i magen? hva strikker dere evt? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Første gang jeg strikker med mønster og det er kjempe gøy! 
Veldig kjekt å kunne bruke på nytt igjen det du allerede har, men forstår godt at det blir et nytt teppe og hentesettSiden jeg venter jente nr 2 nå, så har jeg det meste fra før. Men litt nytt blir det på lillesøster også! Har startet på Garntopia babyteppe i gammelrosa. Har planer om det finr hentesett også!![]()
Vi venter førstemann så vi trenger jo alt, noen tips til hva som ble mye brukt sist?de er så fine! Har lyst til å strikke seterdals til mini selvJeg strikker Setesdal genser i størrelse 1 årFørste gang jeg strikker med mønster og det er kjempe gøy!
![]()

Teppe er jo alltid praktisk å ha, også er det så fint med fletter! Jeg har heklet et teppeJeg strikker et flettet teppe, vet ikke navn da jeg bare fant et bilde på nettet og går ut i fra det
Så heldig du er som har så mange som strikker rundt deg. Her må jeg gjøre det selvHar strikket noen tepper i silke ettersom det passer best med temperaturen hvor vi bor. Helt enkle hulltepper hvor man starter med 3/5 masker og øker med 1 i starten på hver runde til man er fornøyd med størrelsen, og dermed feller 1 maske i starten på hver runde. Har til nå strikket et i sterk rosafarge og et i lys lilla. Neste blir i blått.
Ellers strikker kommende bestemor og oldemor tepper, og tanten strikker romper og lue til hentesett (har jakke som oldemoren har strikket fra før)![]()
Så heldig du er som har så mange som strikker rundt deg. Her må jeg gjøre det selv![]()
Jeg er ikke så erfaren med pinnene jeg heller, men øvelse gjør mester. Og synes det er så koselig å lage klær til lille i magenHar strikket litt fra boken barselstrikk. En kyse, to par tøfler og en bleiebukse. Nå skal jeg prøve meg på noe fra Tiddelibom sin strikkebok, og grugleder meg til det. Er ikke så erfaren med pinnene, så det er svigermor som har strikket til storebror. Ble anbefalt av jordmor å strikke litt om jeg kunne, med tanke på tilknytning til barnet i magen![]()

Blir sikkert veldig fint. Måtte Google mønsteret og det var skikkelig fintJeg har strikket et hvitt teppe i hjertemønster, begynte før vi visste kjønn.
Nå som vi vet det blir gutt har jeg kjøpt garn i grått, hvitt og to blåfarger og skal hekle «call the midwife» teppe.
Det er mitt yndlingsmønster og har heklet mange tepper til venninner som skal ha barn. Endelig kan jeg lage et til mitt barn også![]()

Petitknit har så mye fint! Har strikket et par willums selebukser, men må ha et par til og noen jakkerGår mye i PetiteKnit, ministrikk og putty hær. I nøytrale fine farger, mye oker, grønntoner, hvitt, brunt og grått![]()