Strikketråd

Edm

Forelsket i forumet
Noen som vil vise frem hva dere har på pinnene, evt. hva dere har tenkt å strikke? [emoji4]

9bf8033d4f3e5b23c9c2be5db6862fef.jpg

Lettvintbukse i rosa/lilla på pinnene til lillemor som har begynt i BHG [emoji4] Det første jeg strikker noensinne [emoji23][emoji23]

Jeg har lyst til å strikke babyplagg, men føler det er litt tidlig. Får strikke noe til storebror så lenge [emoji4]

Jeg startet i dag på vinterkongle dressen fra den nyeste klompelompe boka :)
Startet på 0-3 mnd før jeg kom på årstiden babyen blir født, så ble heller str. 3-6 mnd ;)

Dere som er flinke strikkere; finnes det noen enkle oppskrifter på heldress til baby? Tips til hvilken? Jeg er ingen ekspert på strikking og blir fort utålmodig hvis det blir mye feil [emoji6]

Jeg har ikke tenkt på å strikke til egen baby enda, venter til vi bikker 12 uker tenker jeg. Akkurat nå strikker jeg bare kjøkkenkluter som havner i julegavekurven. Strikker litt på et babyteppe til kommende tantebarn også.

Dere som er flinke strikkere; finnes det noen enkle oppskrifter på heldress til baby? Tips til hvilken? Jeg er ingen ekspert på strikking og blir fort utålmodig hvis det blir mye feil [emoji6]
Jeg er heller ingen ekspert og har ikke strikket på flere år, og oppskriften på vinterkongledressen var ikke vanskelig, veldig enkelt når man starter øverst på dressen :) nå mangler jeg vell 10cm før jeg kommer til føttene, så håper ikke det blir alt for vanskelig :p

Jeg er heller ingen ekspert og har ikke strikket på flere år, og oppskriften på vinterkongledressen var ikke vanskelig, veldig enkelt når man starter øverst på dressen :) nå mangler jeg vell 10cm før jeg kommer til føttene, så håper ikke det blir alt for vanskelig :p

Kanskje jeg må kjøpe boka og prøve [emoji4] Mye mønster på den?

Kanskje jeg må kjøpe boka og prøve [emoji4] Mye mønster på den?
Fikk ikke lagt med bilde, men prøv å Google vinterkongledress klompelompe så finner du bilde :) og den kan nok garantert strikkes uten lus på ermene, rygg/mage og bein :)

Jeg har ikke tenkt på å strikke til egen baby enda, venter til vi bikker 12 uker tenker jeg. Akkurat nå strikker jeg bare kjøkkenkluter som havner i julegavekurven. Strikker litt på et babyteppe til kommende tantebarn også.
Ikke tenkt på å strikke til magerusket enda, men jeg har hatt et rilleteppe ferdig på pinnene i over to år, som kun manglet avfelling og trådfesting. Det har ligget nederst i strikkekurven lenge nå, men i kveld fikk jeg ånden over meg, og ferdigstilte det.

8b37d984568eb66caf74af3d7ff1649d.jpg

Back
Topp