Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er heller ingen ekspert og har ikke strikket på flere år, og oppskriften på vinterkongledressen var ikke vanskelig, veldig enkelt når man starter øverst på dressen nå mangler jeg vell 10cm før jeg kommer til føttene, så håper ikke det blir alt for vanskeligDere som er flinke strikkere; finnes det noen enkle oppskrifter på heldress til baby? Tips til hvilken? Jeg er ingen ekspert på strikking og blir fort utålmodig hvis det blir mye feil [emoji6]
Jeg er heller ingen ekspert og har ikke strikket på flere år, og oppskriften på vinterkongledressen var ikke vanskelig, veldig enkelt når man starter øverst på dressen nå mangler jeg vell 10cm før jeg kommer til føttene, så håper ikke det blir alt for vanskelig
Fikk ikke lagt med bilde, men prøv å Google vinterkongledress klompelompe så finner du bilde og den kan nok garantert strikkes uten lus på ermene, rygg/mage og beinKanskje jeg må kjøpe boka og prøve [emoji4] Mye mønster på den?
Ikke tenkt på å strikke til magerusket enda, men jeg har hatt et rilleteppe ferdig på pinnene i over to år, som kun manglet avfelling og trådfesting. Det har ligget nederst i strikkekurven lenge nå, men i kveld fikk jeg ånden over meg, og ferdigstilte det.Jeg har ikke tenkt på å strikke til egen baby enda, venter til vi bikker 12 uker tenker jeg. Akkurat nå strikker jeg bare kjøkkenkluter som havner i julegavekurven. Strikker litt på et babyteppe til kommende tantebarn også.