Strikketråd

Desemberlykke19

Andre møte med forumet
Hva har du på strikkepinnene?☺️

Mulig det er en strikketråd fra før av, men fant den ikke☺️

Til nå har jeg strikket til venninner som har ventet en liten, så gleder meg til å begynne på noe til meg selv❤️
 
Alt for mye [emoji23]
Sjal til bunaden. Jakke til meg selv. Jakke til hun som forhåpentligvis blir storesøster. Og et par andre ting jeg ikke orker å tenke på.
Har motstått fristelsen til å strikke til mageboeren, men skal i gang med tvillingstrikk til kusina mi.. så er iallfall en julegave klar [emoji23]
 
to sjal, en genser og et skjørt.. he he. ikke en monogam strikker med andre ord. Har ikke turt å tenke for mye på å starte på noe til mikro ennå..

Har dere tenkt på å strikke noe til mini?
 
Strikker også til andre babyer foreløpig. Akkurat nå har jeg en pocket playsuit på pinnene :) Har ikke turt å strikke til lille ennå, men om tul går bra i morgen tror jeg motivasjonen kommer for fullt!
 
image.jpeg Kan ikke dere vise bilder :D Jeg strikket veldig mye hver dag før jeg ble så dårlig så venter på at strikkelysten skal komme tilbake! Her er det siste jeg strikket til gutten min på 1 år :)
 
En sokk til frøkna..må vel se å få den ferdig, men har vært så stiv i fingrene mine noen dager :(
 
Strikker på en hals, men orker ikke strikke så mye for tiden, så går sakte.
 
Har strikka ei lita strømpebukse, men uten føtter, og ei lita lue. ellers blir det lite strikk nå om dagen, har mange planer men kvalmen stjeler all energi.
 
Er snart ferdig med genser til meg selv [emoji4] håper den vil passe lenge, siden jeg startet med den før jeg ble gravid [emoji23]
 
Kjempefin bukse☺️Håper kvalmen forsvinner og at strikkelysten kommer tilbake☺️

Jeg prøvde å legge ut bilde, men får bare beskjed om at filen er for stor
Takk! Det håper jeg og :)

Nei den beskjeden får jeg og med mindre bildet er tatt med Snapchat kamera :rolleyes:
 
Strikker en bukse til mini :) har lyst å finne noe å strikke til mageboeren etterpå [emoji848][emoji7]
 
Denne koseposen som dere kan se de reklamere for her;) ikke kommer særlig langt enda, men har det som et prosjekt i dette svangerskapet, så litt tid har jeg jo på meg ;) :D
 
Prøver å strikke kjappstrikkadrakt til storebror, men det går sent fremover.. altså ikke kjapp strikkadrakt for meg :hilarious:...
 
Ermer til ein stjernebordgenser,har ALDRI brukt så lang tid på eit par ermer før
 
Savner å ha overskudd til å strikke!:sad010
Mistet all strikkelyst da kvalmen meldte sin ankomst:arghh:
 
Strikka faktisk en del babytøy før jeg ble gravid [emoji56] Er veldig glad i Pickles sine oppskrifter og har strikket to tepper i tynn babyull.
Starta på regnbueteppe med garn fra kauni før kvalmen kom, men det har blitt lagt bort for en stund.. Kvalmen har gjort at strikkelysten har vært fraværende ganske lenge her også, men har fått tilbake litt strikkelyst igjen nå [emoji4] Så har strikka et par boots/tøfler i babymerino og har myk start bukse fra Pickles på pinnene nå. Enkel og grei oppskrift[emoji4] men det går mye saktere enn før fordi kvalmen krever sitt..
Har en del ting jeg vil strikke før baby kommer, så håper formen blir bedre snart [emoji1317]

Veldig gøy å lese og se bilder av hva andre strikker [emoji2]
 
Jeg strikker mye, mest til toåringen meg selv og mannen. Strikket min første genser til meg selv etter oppskrift da jeg var seks, og har en ganske anselig produksjon etterhvert De siste ukene har jeg nesten ikke strikket, men strikker på et par barselgaver og en voksengenser. Skal strikke mye til babyen etterhvert også❤️ Jeg er veldig glad i oppskriftene til Lene Holme Samsøe, knitring for olive og PetiteKnit når jeg strikker babytøy.
 
Back
Topp