Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal strikke bukse/jakke i strl 3 mnd. Heldress i 3 mnd eller 6 mnd. Kommer sikkert til å strikke en jakke eller genser i nyfødt og en kortbukse tipper jeg, men da i litt tynnere ull, evnt tynn ull/silke blanding.Kjempekjekt med hjemmestrikka! Hvilke str strikket dere?
Det er deilig garnNå har jeg akuratt vært å handla Tynn Merinoull fra Sandnes garn! Det var jo bare helt super deilig. Gleder meg til å bli ferdig med et lite sett og teppe i noen kule farger![]()
Jeg er i startfasen av å lære meg å strikke. Foreløpig strikker jeg sokker i julegave. Blir fem par barnesokker fra str 12-18 mnd til 7 år. Og til tre voksne. Etter jul er planen å begynne med babytøy!
Det må være enkelt og pent. Liker mye fra bl.a. ministrikk og paelas. Har noen gode tips til lette bukser og jakker, tas de imot med takk.
Sandnes garn har et nytt(?) hefte der alt var ganske enkelt, typisk enkle bukser, jakker, luer og sokker.Jeg er i startfasen av å lære meg å strikke. Foreløpig strikker jeg sokker i julegave. Blir fem par barnesokker fra str 12-18 mnd til 7 år. Og til tre voksne. Etter jul er planen å begynne med babytøy!![]()
Det må være enkelt og pent. Liker mye fra bl.a. ministrikk og paelas. Har noen gode tips til lette bukser og jakker, tas de imot med takk.
Myk start har enkle og veldig fine oppskrifter![]()
Sandnes garn har et nytt(?) hefte der alt var ganske enkelt, typisk enkle bukser, jakker, luer og sokker.
Tror det er hefte nr 276.
De hadde et fint og superenkelt hentesett på fremsiden.![]()
![]()