Strikketråd

jeg har funnet frem restegarn, så har fått strikket noen tøfler til mini i hvitt:) Bilde kommer når jeg er i nærheten av dataen:)

Her er tøflene til mini i magen:D 
Tenkte nå å begynne på ei grå bukse :)

Er ikkje flink, men skal strikka teppe. Skal berre bli kvitt gipsen på handa fyrst!  Har tydeligvis ikkje godt av ferie.

Jeg syns det er kjempegøy å se hva andre lager! Så sleng det ut! :)

jeg vil også se!! :)

Jeg har begynt på ei babybukse. Er ikke så flink og rask til å strikke, så det spørs hvor langt jeg kommer før jeg er lei... Skal prøve å strikke jakke også.. Bilde kommer senere :)

God ide! Foreløpig strikker jeg bare til storebror:)) Gråtassgenser.....han gleder seg:) Tenkte å kjøpe babystrikking etter ul. Kanskje vi får vite hvem det er som er i magen. Har vært å sett på oppskrifter, men syns det er så mange kjønnsspesifikke, så venter litt å ser om vi får vite om det blir jenter eller gutt:))

*Loretta* skrev:
Jeg har begynt på ei babybukse. Er ikke så flink og rask til å strikke, så det spørs hvor langt jeg kommer før jeg er lei... Skal prøve å strikke jakke også.. Bilde kommer senere :)

Hihi akkurat så meg:P Når det kommer opp noe jeg ikke forstår, da gir jeg opp.. Hvis ikke går jeg hjem til mor så hjelper hun meg videre:)
Gleder meg til å se når buksa blir ferdig:)

Ra2 skrev:
God ide! Foreløpig strikker jeg bare til storebror:)) Gråtassgenser.....han gleder seg:) Tenkte å kjøpe babystrikking etter ul. Kanskje vi får vite hvem det er som er i magen. Har vært å sett på oppskrifter, men syns det er så mange kjønnsspesifikke, så venter litt å ser om vi får vite om det blir jenter eller gutt:))

Oi, gråtassgenser:) Den må du legge ut bilder av når den er ferdig:)

Jeg er helt enig. Jeg synes det blir kjedelig å bare ha hvite klær også...Så kommer ikke til å strikke så masse jeg heller før vi får vite kjønn. Holder på med ei god bukse nå i grått som jeg tenkte er god å ha når mini blir født:)

Så skjønne sokker anita! Jeg begynte på noen små hvite sokker nå i kveld jeg også...klarte ikke holde meg :) Lille februartassen må jo ikke fryse på de små føttene sine :) :)

*lille*my* skrev:
Så skjønne sokker anita! Jeg begynte på noen små hvite sokker nå i kveld jeg også...klarte ikke holde meg :) Lille februartassen må jo ikke fryse på de små føttene sine :) :)

Tusen takk for det:)
Må legge ut bilder når du er ferdig med sokkene da:D Synes det er så utrolig kjekt å se andre sine ting og gjerne få litt tips selv:)

Da fikk jeg en ri i går kveld på strikkinga på buksa jeg begynte på:) Og jammen meg ble jeg ferdig med den også:)

Her er resultatet:)

AAv en eller annen grunn får jeg ikke til  å snu bildet eller å forminske det..men skit i det :) Her er ihvertfall sokkene jeg ble ferdige med i går! 

Så produktiv du er da Antita! kjempefin bukse. jeg har begynt på et annet par med sokker jeg (ikke like som de andre altså)..litt kjedelig, men gidder ikke strikke større ting før jeg vet hvilke farger jeg kan bruke :) :) 

Så utrolig fine sokker du har laget, *lille*my*. De likte jeg kjempe godt:)

Jeg har også begynt på et par sokker, helt vanlige. Men samme farge som buksa:) 

Anita89 skrev:
Så utrolig fine sokker du har laget, *lille*my*. De likte jeg kjempe godt:)

Jeg har også begynt på et par sokker, helt vanlige. Men samme farge som buksa:) 

Takk :) De var veldig enkle å strikke også! :)

Anita89 skrev:

Ra2 skrev:

Oi, gråtassgenser:) Den må du legge ut bilder av når den er ferdig:)

Jeg er helt enig. Jeg synes det blir kjedelig å bare ha hvite klær også...Så kommer ikke til å strikke så masse jeg heller før vi får vite kjønn. Holder på med ei god bukse nå i grått som jeg tenkte er god å ha når mini blir født:)

Det skal jeg gjøre:))

Kjenner jeg blir grønn av misunnelse! Dere er jo kjempeflinke!! Jeg skal strikke teppe og drømmer om mye annet, men syns det er vanskelig....skal i hvert fall hyre inn farmor til å lage hentesett.

Da har jeg blitt ferdig med et par sokker:)

Neste prosjekt blir vel ei bukse til, bare hvit, tenker jeg :)

Back
Topp