Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har begynt på ei babybukse. Er ikke så flink og rask til å strikke, så det spørs hvor langt jeg kommer før jeg er lei... Skal prøve å strikke jakke også.. Bilde kommer senere :)*Loretta* skrev:
God ide! Foreløpig strikker jeg bare til storebror:)) Gråtassgenser.....han gleder seg:) Tenkte å kjøpe babystrikking etter ul. Kanskje vi får vite hvem det er som er i magen. Har vært å sett på oppskrifter, men syns det er så mange kjønnsspesifikke, så venter litt å ser om vi får vite om det blir jenter eller gutt:))Ra2 skrev:
Så skjønne sokker anita! Jeg begynte på noen små hvite sokker nå i kveld jeg også...klarte ikke holde meg :) Lille februartassen må jo ikke fryse på de små føttene sine :) :)*lille*my* skrev:
Så utrolig fine sokker du har laget, *lille*my*. De likte jeg kjempe godt:)Anita89 skrev:
Jeg har også begynt på et par sokker, helt vanlige. Men samme farge som buksa:)
Anita89 skrev:
God ide! Foreløpig strikker jeg bare til storebror:)) Gråtassgenser.....han gleder seg:) Tenkte å kjøpe babystrikking etter ul. Kanskje vi får vite hvem det er som er i magen. Har vært å sett på oppskrifter, men syns det er så mange kjønnsspesifikke, så venter litt å ser om vi får vite om det blir jenter eller gutt:))Ra2 skrev:
Oi, gråtassgenser:) Den må du legge ut bilder av når den er ferdig:)
Jeg er helt enig. Jeg synes det blir kjedelig å bare ha hvite klær også...Så kommer ikke til å strikke så masse jeg heller før vi får vite kjønn. Holder på med ei god bukse nå i grått som jeg tenkte er god å ha når mini blir født:)