Strikket litt :)

Så fin den jakka var :)

Elsker å strikke, og har masse etter minstemann som kan brukes om det blir gutt ;) Strikker Mariusdress til minstemann nå som jeg håper blir ferdig senest til helgen :)

jeg er ingen strikker eller hekler. Men jeg kan begge typene håndarbeid. Det første jeg strikket med mønster, var marius-vognteppe, deretter strikket jeg marius tunika, så setesdalstunika. Så enda en marius tunika. Nå strikker jeg en trøye uten armer til prinsessen med oppskrift fra nøstebarn, samt jeg hekler vognteppe til lille i magen. Kunne kun hekle luftmasker frem til jeg lærte å hekle disse rutene til vognteppe. Noen reser er jeg ikke, men jeg koser med meg det når jeg først holder på. :)

Jeg hekler mye;-) og syr og broderer :-)
Men for tiden gpr det i klær til stoeebror. Eller interiør.. jeg tørs ikke å begynne med baby-relaterte ting enda.. er nok en psykisk sperre der hos meg, har flere halvferdige prosjekter etter andremann lggende også.. men har bestemt meg for at når OUL er overstått, da skal jeg begynne å lage noe, uansett hbordan følelsene er ift til det. :-P har mange ting
Jeg har lyst til å lage:-P
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp