Strikket bamsedress

ToSmåSkjønnheter

Forumet er livet
Vurdere å selge denne...

Naturhvit og beige. Str 6mnd. Med hele føtter, og votta som kan kneppes opp. Utruli deilig og tøyelig dress. Nån som e interessert?

Ingen? [8|]

hvor mye skal du ha for den? [:)]

Så kjedeli da, Teddy. [&:]

Tenkte 500kr inkl porto. [;)]

jeg har en venninne som leter etter en bamsedress, skal høre med henne og så gir jeg deg en lyd! [:)]

Den e grei. Har solgt en nesten lik til Randi79, å ho ble vældig fornøyd.[:)]

Gir den en dytt...[:)]

e d du såm har strikka den? den va kjæmpe fin

Har strikka den ja, takk. [:)]
Å den e selvfølgelig helt ny, ikke brukt. Str 6 mnd med både votta(som kan åpnes slik at handa kan tas ut) og fota. Kjæmpe deilig. E strikka i superwash, så den kan vaskes i maskin. [;)]

ska vise den te samboeren min når han kåmmer jæm fra jobb. æ syns den va kjæmpe fin

helt nyyydelig var den, nett som kudressen, men har ikke råd til å betale så mye for 1 ting, da er det mye mer lønnsomt å bruke 5 -600 på mange flere plagg hvis du skjønner.,., MEN,.,., kommer selvfølgelig til å ta kontakt hvis jeg en dag finner meg råd til dette [:)]

Anbefaler å kjøpe den for den er nydelig fin. Og man kan jo bruke den en stund god og romslig. Er så fornøyd gleder meg til den dagen jeg kan bruke den

Takk Randi79!
500kr inkl porto e ikke så mye. Da æ har utgifta på rundt 250kr i garn og knappa.  E kvalitet og ekte håndarbeid.

nei for all del, sier ikke at de 500 var mye på den måten, sier at 500 var mye for meg akkurat nå, da kan jeg heller kjøpe inn noe jeg virkelig trenger for de 500 liksom [:)] you see

ORIGINAL: meggi

nei for all del, sier ikke at de 500 var mye på den måten, sier at 500 var mye for meg akkurat nå, da kan jeg heller kjøpe inn noe jeg virkelig trenger for de 500 liksom [:)] you see

Skjønne. [:)]

ORIGINAL: T82

Vurdere å selge denne...

Naturhvit og beige. Nån som e interessert?

ååå den var nydelig:)

Å en liten dytt.[;)]

Back
Topp