Strikket babyteppe?

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Noen her som har en litt enkel oppskrift på babyteppe? Da mener jeg strikket babyteppe[:)]

Men MÅ ikke være kjempelett, kan jo litt. Bare det at jeg er litt fersk i strikkingen. Så vil helst ha noe som jeg slipper å spørre min mor om hjelp til hele tiden...hihi[:)]

Anbefaler babyteppe i havskum mønster! der ser kanskje vanskelig ut,men som jeg pleier å si: Kan du telle,felle og lage ett kast,så går dette suuupert! å jeg synest vertfall de blir kjempe fine! Du kan også velge hvilken pinne størrelse du vil ha selv,fordi de blir like fine uansett hvilken pinne nr en bruker! Jeg bruker ofte pinne nr 6 på de.og da går de kjempe fort![:D]

Skal se om jeg finner ett bilde av ett eller to av de som jeg har strikka så kan du få se[;)]

Her er tre av de jeg har strikka,kunne vist deg mangen flere,hehe,men det er vel kanskje ikke poeng i [8D]
Men vertfall, tre av mine versjoner av teppet. Det blå er strikka på 3,5 og de to andre på 6. (de på pinne 6 har jeg brukt dobbel tynn alpakka)

Så fine tepper[:D]

Skal prøve meg på det tror jeg[:)]

Men så var det oppskrift da? Har du en link eller noe slikt?[:)]

Guri meg Civena, så nydelige tepper!!!

Hvor mye tar du for et sånt da?? Som det øverste med sløyfen?? [8D]

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b13&d_id=23?=no

Der er det! Viss du vil bruke større pinner,så mener jeg at jeg brukte ca 96 masker.
Men det teller du ut, det er 17 masker i hver mønster raport, også skal det være tre eller fire masker i hver side utenom [;)]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Guri meg Civena, så nydelige tepper!!!

Hvor mye tar du for et sånt da?? Som det øverste med sløyfen?? [8D]

Nei,det spørs hvilken tråd du vil ha det strikket i det[;)]
Billig tråd eller midt på tre, eller dyr[;)]
Men jeg strikker gladlig ett til deg! For desse er kjekke å strikke!![:D][:D]

Back
Topp