Strikkere..

*MissMe*

Gift med forumet
Er vi mange som strikker her inne nå, eller??[:D]

Jeg har ihvertfall fått dilla og har 3-4 prosjekter liggende, så bytter jeg litt på de...[:)]

When hell is frozen........................................[8D]

hehe.. Vand da!!

du begynte på treningssenter.... da kan alt skje!!

Jeg strikker jo.. nå holder jeg på med en liten stripete lue til utfordring på bloggen strikkere.

Jeg er nå snart ferdig med snorene på Hjelm-lua [:D] Så den kan vi briefe med i morra!

Så skal jeg ned å kjøpe garn til denne jakka her, ikke sikker på fargen med tror det blir et multifarga garn i lilla,beige,rosa - veldig fint og duuust. Dette her

Så skal jeg strikke ny bukse til lillebille, ikke bestemt meg for om det blir denne her: (eller i ribb hele veien)

Den nede her

Så skal det også hekles sånn til å ha rundt gamle syltetøys glass!

OH - så ble jeg ferdig med å strikke puta mi - den ble fiiiin!!!!! [:D]

Jeg holder på å strikke en kjole til Tuva, snart ferdig [:)] Lyst til å strikke en kjole til Nora også

ååh det er veldig av å på.. men har lyst å lære noe nytt.. strikker bare luer, og tovede ting

Lekker pute, Kathmor!!!![:D][:D][:D]

Veldig fine de andre tingene og! Spent på resultatet!!![:D]

har strikka en genser til trygve[;)]
GØY!

ORIGINAL: TauZa

hehe.. Vand da!!

du begynte på treningssenter.... da kan alt skje!!

Jeg strikker jo.. nå holder jeg på med en liten stripete lue til utfordring på bloggen strikkere.

Jeg har jo trent MYE på treningssenter før, så det var ikke så merkelig å begynne på nytt igjen[;)]

Og jeg KAN strikke (litt i allefall), strakk - strikket - strikte ([8D]) babyvotter da jeg gikk gravid med Emmeli... Men fysj det er kjedelig! [&:][:D]

Men jeg ELSKER strikket-klær! [:D]

Så flink du er kathmor! Nydelig-smashing pute! [:D]

ORIGINAL: *MissMe*

ORIGINAL: chrichri

har strikka en genser til trygve[;)]
GØY!

Bilde!!![:D]

d skal bli (har igjen å sy ned halskantn da[:-], må være sikker på at jeg gjør d rett)

Jeg begynte på en genser til Even i dag[:)] Regner med at den blir skikkelig stygg, for jeg kan jo egentlig ikke strikke... Har bare strikket babypledd og et par votter fra før... Men man må jo begynne et eller annet sted, så da får det bare bli som det blir[8D]

Back
Topp