Strikker...

Hjelp! :eek: Kjente jeg ga opp hele strikke-prosjektet før jeg har begynt av å lese det der :p

Hehe.. kjenne meg igjen! :p da e typisk Drops-oppskrifter! Tipse deg å leita ette feks Marte Helgatun eller dei so har "kjappstrikka drakt", mykje lettare oppskrifter! :)

Hehe.. kjenne meg igjen! :p da e typisk Drops-oppskrifter! Tipse deg å leita ette feks Marte Helgatun eller dei so har "kjappstrikka drakt", mykje lettare oppskrifter! :)

Aha! Så det er forskjell på oppskrifter også. Takk! Kjekt å vite! :) Jeg må nok ta meg en tur på strikkebutikken og spørre hva som kan passe for en som aldri har strikket etter oppskrift før ;)

Aha! Så det er forskjell på oppskrifter også. Takk! Kjekt å vite! :) Jeg må nok ta meg en tur på strikkebutikken og spørre hva som kan passe for en som aldri har strikket etter oppskrift før ;)

Jepp! Kem så helst kan mista piffen av å sjå drops sine! :p heldigvis finnes da mange,gode og enkle oppskrifter for nybegynnera og sånne så meg so hate å lesa oppskrift. . :p

Har begynt å strikke på et hentesett jeg :)

Vedlegg

• 1455729405809.jpg
    1455729405809.jpg
    49,3 KB · Visninger: 24
Så flinke dere er! Jeg har også skikkelig lyst til å lære meg å strikke, perfekt tidsbruk på kveldene nå :) Kan strikke rett frem (skjerf), men ingenting mer :(

Oh så fine og flinke dere er :-)

Har så lyst til å begynne! Har garn liggende her, men finner ikke *den oppskriften* :p Vet ikke hva jeg vil ha!

Så flinke dere er! Jeg har også skikkelig lyst til å lære meg å strikke, perfekt tidsbruk på kveldene nå :) Kan strikke rett frem (skjerf), men ingenting mer :(
Pickles.no har mye fint og enkle oppskrifter ☺️ til og med endel videoer som forklarer! Bare å kaste seg ut i det så blir man bedre etterhvert!

Back
Topp