Hjelp!Kjente jeg ga opp hele strikke-prosjektet før jeg har begynt av å lese det der
![]()
Hehe.. kjenne meg igjen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelp!Kjente jeg ga opp hele strikke-prosjektet før jeg har begynt av å lese det der
![]()
Hehe.. kjenne meg igjen!da e typisk Drops-oppskrifter! Tipse deg å leita ette feks Marte Helgatun eller dei so har "kjappstrikka drakt", mykje lettare oppskrifter!
![]()
Aha! Så det er forskjell på oppskrifter også. Takk! Kjekt å vite!Jeg må nok ta meg en tur på strikkebutikken og spørre hva som kan passe for en som aldri har strikket etter oppskrift før
![]()
Så fintGjorde akkurat ferdig en kjappstrikkadrakt med restegarn og startet på en Johannes genser også med restegarnmå få brukt opp litt før jeg får ny pakke med garn i posten
Vis vedlegget 162293
Har du oppskrift!?Vis vedlegget 160533
Har strikket to par av disse jegeneste jeg har strikket på 15 år
Regner med søsteren min får ett par til sin mini når den kommer![]()
Lurer på å begynne på noe større, men vet ikke om kunnskapene strekker til![]()
Har du oppskrift!?de var kjempesøte
![]()
TakkKnallfin!!![]()
Du trenger bare kunne rett og vrangSå fintKunne ønske jeg var så flink til å strikke..
Ååå den var finHar begynt å strikke på et hentesett jeg![]()
Pickles.no har mye fint og enkle oppskrifterSå flinke dere er! Jeg har også skikkelig lyst til å lære meg å strikke, perfekt tidsbruk på kveldene nåKan strikke rett frem (skjerf), men ingenting mer
![]()
Det er aaaaalt for mye fint! Har prosjekter i kø!Har så lyst til å begynne! Har garn liggende her, men finner ikke *den oppskriften*Vet ikke hva jeg vil ha!
TakkÅåå den var fin![]()
Det er aaaaalt for mye fint! Har prosjekter i kø!