Strikker...

image.jpeg Haha! Jeg har strikket verdens minste vott!! :hilarious: Mulig meg må sende den til prematuavdelingen på Ullevål :p Jaja, sånn går det når man er amatør uten oppskrift :p

Vis vedlegget 160533
Har strikket to par av disse jeg :) eneste jeg har strikket på 15 år :p
Regner med søsteren min får ett par til sin mini når den kommer :)
Lurer på å begynne på noe større, men vet ikke om kunnskapene strekker til :p

Slike har jeg også begynt på :) Jeg er sånn halvveis ok på å strikke, klarer å følge en oppskrift, men det tar veeldig lang tid :) Og så får jeg vondt i hendene om det blir for mye, så det begrenser seg litt :) Tror jeg skal forsøke meg på å sy litt heller om jeg skal lage større plagg :)

Slike har jeg også begynt på :) Jeg er sånn halvveis ok på å strikke, klarer å følge en oppskrift, men det tar veeldig lang tid :) Og så får jeg vondt i hendene om det blir for mye, så det begrenser seg litt :) Tror jeg skal forsøke meg på å sy litt heller om jeg skal lage større plagg :)

Ja, de er ikke så vanskelige heldigvis :) Bruker langt tid selv, for blir liksom litt lei innimellom. og får også vondt i hendene, men det er vel mest fordi jeg ikke er vant til å holde på med sånt tror jeg :) Er jo gøy å sy også da, om du kan det. Har hverken symaskin eller kunnskap til det jeg :)

Har begynt på en mariusgenser til broren min så tenkte når jeg er ferdig med den så ska e bynn å strekk og hekle til baby <3 regner med når jeg e ferdig med mariusgenseren så er jeg godt over 12 uker ;) ska også prøv meg på og sy ett babynest ;)

*sniker*

Disse to pluss garn dumpet ned i postkassen idag :D

ImageUploadedByBV Forum1455656974.791233.jpg

Åh! Så gøy!! :joyful:

Heftet med Marius-heldress og lignende skal nok kommende oldemor eller bestemor få prøve seg på.. Der er de litt flinkere :P

Men denne fra det heftet til venstre skal jeg prøve meg på (som nybegynner) :)

ImageUploadedByBV Forum1455657730.669794.jpg

Heftet med Marius-heldress og lignende skal nok kommende oldemor eller bestemor få prøve seg på.. Der er de litt flinkere :p

Men denne fra det heftet til venstre skal jeg prøve meg på (som nybegynner) :)

Vis vedlegget 162249

Så fin! Den så ikke såå vanskelig ut nei.. Er vel noe sånt jeg også må finne :)

Back
Topp