Hva er det egentlig du lurer på? Kan jo være jeg klarer å hjelpe deg uten at jeg strikker den selvJa gjør det så kan du forklare meg når det kommer til armen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det egentlig du lurer på? Kan jo være jeg klarer å hjelpe deg uten at jeg strikker den selvJa gjør det så kan du forklare meg når det kommer til armen![]()
Hva er det egentlig du lurer på? Kan jo være jeg klarer å hjelpe deg uten at jeg strikker den selv![]()
Det kan jeg nok få hjulpet deg medTakk så snill du er![]()
Under Høyre forstykke nest siste avsnitt om hvordan man legger ut for å få armer skjønte ikke helt den……![]()

Se de videoene som ligger på nettsiden til Garnstudio du også da vel! For det høres ofte mye mer komplisert ut i oppskriften enn det egentlig erHjelp!Kjente jeg ga opp hele strikke-prosjektet før jeg har begynt av å lese det der
![]()
Se de videoene som ligger på nettsiden til Garnstudio du også da vel! For det høres ofte mye mer komplisert ut i oppskriften enn det egentlig er![]()
Ja, det er riktig4 m totalt 4 ganger, vil det si at jeg legger til 4 masker x 4 ganger til sammen 16 masker? Håper på hjelp![]()
Takk, ville bare være sikkerJa, det er riktig![]()
Ser kjempefint utSer det riktig ut?![]()
Samme innstilling har jeg denne gangenJeg gjør det for å slappe av også blir jeg litt glad av det....
Har mistet to ganger på under 6 mnd. og er nok litt mer forberedt mentalt på at det kan skje denne gangen også..
Men tenker positivt og koser meg mens jeg kan , føler at før eller seinere blir det barn på oss for jeg har ikke tenkt å gi meg...![]()
TakkSer kjempefint ut
Den litt frynsete kanten man får når man legger ut masker forsvinner jo i monteringen![]()
Ja tror på å være optimist og kose seg mens man kanSamme innstilling har jeg denne gangenBlir ikke det jeg strikker nå brukt til nåværende spire kommer det jo en ny en etterhvert som kan bruke det
![]()
Husker jeg synes det var rart første gangen jeg strikket sånn jeg ogsåTakk
Første gang jeg har strikket armer slik derfor litt usikker til datteren min på 6 år har jeg strikket Marius genser og det gikk fint.