Strikker...

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    316,1 KB · Visninger: 9
Takk så snill du er :-)
Under Høyre forstykke nest siste avsnitt om hvordan man legger ut for å få armer skjønte ikke helt den…… :-)

Hjelp! :eek: Kjente jeg ga opp hele strikke-prosjektet før jeg har begynt av å lese det der :p

Takk så snill du er :-)
Under Høyre forstykke nest siste avsnitt om hvordan man legger ut for å få armer skjønte ikke helt den…… :-)
Det kan jeg nok få hjulpet deg med;)
Garnstudio har masse fine instruksjonsvideoer som viser det meste man trenger å kunne:) www.garnstudio.com/lang/no/video.php?id=94
De linker ofte til videoer som kan være nyttige her:ImageUploadedByBV Forum1454790981.157188.jpg

Håper du fikk svar på det du lurte på:)

Hjelp! :eek: Kjente jeg ga opp hele strikke-prosjektet før jeg har begynt av å lese det der :p
Se de videoene som ligger på nettsiden til Garnstudio du også da vel! For det høres ofte mye mer komplisert ut i oppskriften enn det egentlig er;)

Se de videoene som ligger på nettsiden til Garnstudio du også da vel! For det høres ofte mye mer komplisert ut i oppskriften enn det egentlig er;)

Ja, jeg trenger all den hjelpa jeg kan få hvis jeg begynner på noe sånt! :p Takk for tips ;)

4 m totalt 4 ganger, vil det si at jeg legger til 4 masker x 4 ganger til sammen 16 masker? Håper på hjelp :-)

Ser det riktig ut? :-)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    306,1 KB · Visninger: 9
Har lyst til å begynne å strikke jeg må, men tror ikke jeg tørr enda :) gleder meg til jeg kan strikke små klær :)

Jeg gjør det for å slappe av også blir jeg litt glad av det....
Har mistet to ganger på under 6 mnd. og er nok litt mer forberedt mentalt på at det kan skje denne gangen også..
Men tenker positivt og koser meg mens jeg kan , føler at før eller seinere blir det barn på oss for jeg har ikke tenkt å gi meg...❤️

Fikk strikkedilla under forrige graviditet! Med tiden har kunnskapen blitt bedre og nå strikker jeg hele tiden;)
Blir mest til den kommende storebroren men skal begynne på litt småting til den lille av restegarnet:)

Forresten mange bra videoer på Pickles.no også :)

Jeg gjør det for å slappe av også blir jeg litt glad av det....
Har mistet to ganger på under 6 mnd. og er nok litt mer forberedt mentalt på at det kan skje denne gangen også..
Men tenker positivt og koser meg mens jeg kan , føler at før eller seinere blir det barn på oss for jeg har ikke tenkt å gi meg...❤️
Samme innstilling har jeg denne gangen:) Blir ikke det jeg strikker nå brukt til nåværende spire kommer det jo en ny en etterhvert som kan bruke det;)

Ser kjempefint ut:D
Den litt frynsete kanten man får når man legger ut masker forsvinner jo i monteringen;)
Takk:-)
Første gang jeg har strikket armer slik derfor litt usikker til datteren min på 6 år har jeg strikket Marius genser og det gikk fint.

Samme innstilling har jeg denne gangen:) Blir ikke det jeg strikker nå brukt til nåværende spire kommer det jo en ny en etterhvert som kan bruke det;)
Ja tror på å være optimist og kose seg mens man kan :-)

Takk:-)
Første gang jeg har strikket armer slik derfor litt usikker til datteren min på 6 år har jeg strikket Marius genser og det gikk fint.
Husker jeg synes det var rart første gangen jeg strikket sånn jeg også:p
Ganske mye babytøy fra drops som strikkes på den måten...

Back
Topp