Strikker mannen din?

Nei, han gjør ikke det og jeg tror ikke det er noe han kunne tenke seg heller :) Hadde vært himla greit for meg og baby da, for jeg kan heller ikke strikke :)

Nei, han er av den typen som syns sånt er en "jentegreie". Dessverre. Jeg strikker ikke, så det hadde vært kos om han gjorde det. Men jeg har datet en fyr som heklet, han var kjempeflink! :)

Nope kommer ikke til å skje heller:)

Min kan, men gjør det ikke, han trives bedre med modellbygging og denslags.
Åtteåringen kan også, og synes det er moro, så han utfordrer jeg litt av og til på å lære seg nytt, som felling, knapphull osv :)

Håndarbeid og mannen min tro jeg ikke går hånd i hånd..
Han er mer på tekniske ting.. :hilarious:

Skjer ikke her og kommer nok aldri til å skje heller. Han har selv sagt at strikking ble han ferdig med da de måtte strikke på barneskolen;-)

Strikking var en manneting før, for 100 år siden. Merkelig hvordan ting forandrer seg.
Samboeren har på eget initiativ strikket et par masker i de første babyplaggene og -pleddene jeg strikket, men mest for å kunne påstå at han har strikket ca halvparten...:rolleyes:
Min strikket noen masker på teppet jeg strikket til eldstemann for å bevise at han kunne gjøre det ferdig om jeg fødte før jeg fikk fullført

Nei. Har spurt om han kunne tenke seg det men han nekter :p

Jeg lærte han og han er innmari lettlært! Han fikk for seg at han skulle strikke mens han så på tv for å få litt ut av tiden, men han har visst glemt det bort :p

Hehe. Nei. Han har prøvd da. Jeg har fått ett skjerf av han. Men det er nok det første og siste han har laget. Han synes det er så greit at jeg står for det siden jeg kan det.

Kan aldri se for meg at min mann kommer til å sette seg ned for å strikke.. Men supert at noen gjør det! Hvorfor ikke liksom :)

Back
Topp