Strikker du?

helene7

Forelsket i forumet
Er det noen av dere som strikker. Begynte selv når jeg hadde mammapermisjon sit, og har helt dilla.

Ja jeg strikker. Begynte da jeg gikk sykmeldt sist svangerskap. Nå driver jeg å strikker en genser til guttungen.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Jeg å strikker men bare enkle ting. Håper jeg klarer å strikke et hentesett innen babyen er ute :)

Holder på med et psr baby tøfler nå :)

Jeg er glad i å strikke, men de siste åra har det blitt lite...får ta det opp igjen nå så jeg får strikka litt til denne lille i magen :)

Strikke lysten kommer mer frem når man har en liten spire i magen :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nja... jeg har ikke strikket på mange, mange år, men i påsken strikket jeg en Skappel-genser (lenge etter resten av Norge ;-) ) Nå har jeg strikket en til datteren min også, og er litt bitt av basillen. Har lyst til å prøve meg på noe mer avansert, men jeg er forferdelig dårlig på oppskrifter!

Liker og å strikke :) Strikker på cupcakekjole til tantebarnet mitt no, etterpå blir det strikkebukse til mini i magen :)

Strikker jeg også :) Prøver meg stadig vekk på ting jeg ikke har gjort før, så jeg takker you tube for hjelpa :)
Nå har jeg begynt på lue nr 1 av 4, til firlingene til venninna mi. Og så skal jeg strikke noen sokker jeg ikke har prøvd før :)

dere er flinke jenter :) har aldri kunnet lært meg det til min mors store fortvilelse. men synes strikket tøy er fint men både mamma og bestemor har alt startet planene med strikkeprosjekter. vet at det å er fler i familien på min gubbes side som også ville starta å strikke så fort jeg kommer med nyheten der ^^

Strikker jeg også :) Prøver meg stadig vekk på ting jeg ikke har gjort før, så jeg takker you tube for hjelpa :)
Nå har jeg begynt på lue nr 1 av 4, til firlingene til venninna mi. Og så skal jeg strikke noen sokker jeg ikke har prøvd før :)

Heheh.. youtube har redde meg og! Og er vel grunnen til at eg i det heile tatt kan strikke noko anna enn berre rett.. til og med å strikke vrangt lærte seg via youtube.. hehe...

Strikkar litt innimellom ja. Har blitt mange par babysokkar og babyhuer til venninder sine babyar og har ei babyjakke i lilla/kvitt og ei i brun liggandes klare i babyboksen min som eg strikka for maaaange år sidan før eg starta med prøverør som eg ikkje har fått meg til å gje bort. Håpar eg får tatt dei i bruk no! :) Får vente nokre veker til før eg begynnar på noko prosjekt til mini i magen tenkjer eg;)

Jeg lærte å strikke for 8 mnd siden, og har strikket 8 gensere og masse annet småtterier laughing7 Det er jo kjempegøy!! : laughing7 Gleder meg til jeg er ferdig med en genser til søstra mi, da blir det koselig å begynne på hentesett til lille :love7

Litt ;) noen her som har oppskrift på marius mønster vognteppe?

Ja, jeg strikker.

Jeg begynte når jeg ble gravid med eldstemann, altså over fem år siden. Da hadde jeg ikke strikket siden jeg gikk på barneskolen, og måtte lære meg det meste på nytt, men nå kan jeg absolutt strikke.

Holder på med et babyteppe som skal være en gave nå, må bli ferdig med det så jeg får begynne på noe til babyen

Ja jeg strikker. Har gjort det i mange år ,og gleder meg til å endelig få strikke noe til mini :)

Strikker genser til eldste nå:) Knallrosa bråkmakergenser!;)

Etterpå skal jeg gjøre ferdig en lilla genser med mønster som jeg startet på til eldste, men som aldri ble ferdig.. Er kommet til bolen, så bør greie å bli ferdig i løpet av sommeren. Regner med den passer til lillesøster i løpet av høsten:)

Back
Topp