Strikker du til babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Strikker absolutt ikke selv, men vet om et par stykker som kommer til å sette i gang produksjon når de får vite det:love017

Strikker, men har ikke begynt på noe til babyen. Skal først se om jeg kommer meg til uke 8, minst..

Ellers strikker mamma masse, så det er ikke sikkert jeg trenger å strikke stort. Har også mye etter storebror.

Nei men har en mamma som gleder seg til og starte :D

Har fryktelig lyst å lære!! Sjalu på de som kan strikke! :)
Finnes det gode youtubekanaler eller nettsider for 100% newbies?
Jeg lærte meg å strikke når datteren MON var rundt året. Lærte alt på YouTube. Fins masse sttikkevideoer og alltid en video viss man står fast eller ikke skjønner noe i en oppskrift. Brukte denne veldig mye når jeg var fersk. Masse fine videoer.

https://pickles.zendesk.com/hc/no/categories/201190809-Strikkehjelpen
Ellers er der mange fine på drops design sine sider også:happy: angrer på at jeg ikke begynte tidligere. For det er så gøy å strikke til baby! Så tar det igjen nå:p

Har strikket noe i nøytrale farger, skulle det gå galt så vet jeg at jeg får bruk for det endag uansett :happy:

Strikker helt enkle ting, venter til etter tul før jeg begynner på noe :happy:

Ikke begynt enda men håper jeg orker strikke litt etterhvert [emoji5]

Ikke tålmodighet, evne eller tid til å strikke dessverre. Syns det er veldig synd, er så mye fint! Begynte på et babyteppe etter OUL i 2017, kanskje jeg skal prøve å fullføre det. Sikkert 9/10 som står igjen å strikke fortsatt :D

Er alt for trøtt til å strikke. Må bli ferdig med det jeg holder på med først så tror jeg skal begynne med noe til Knøtte [emoji7] så gleder meg til energien kommer tilbake.

Har strikket ferdig et bellateppe som var litt over halvferdig. Nå orker jeg ikke. Gleder meg til strikkelysta kommer tilbake. Og vi får vite kjønn☺️

Back
Topp