Strikker dere til lille i magen?

Garnstudio har også mange enkle og fine videoer for ulike masker og tekniker innenfor hekling.
Lærte selv å hekle (og strikke) via Garnstudio :) https://www.garnstudio.com/video.php?lang=no

Jeg har ikke begynt å strikke noe enda til den lille, men lurer på å begi meg ut på et Byssanlullteppe fra Klompelompe når jeg er ferdig med nåværende broderiprosjekt.
Tusen takk for alle tips :smug: skal prøve å kjøpe noe garn og pinner i morgen :p

Jeg også tenkte å prøve å strikke noe, litt lyst på et mørkt baby teppe og det må jeg nok lage selv :hilarious: Ingen sning hvordan då blir bratt læringskurve :hilarious:

Det ble teppe! Ble fargesøm på begge sider da jeg ikke fulgte med og måtte bytte pinner for den røk etc men fornøyd! Snapchat-1898647516.jpg

Foten er med for å se størrelsen, og ja det er no pants sunday :laughing021

Jeg strikker MYE! enda er det bare til storesøster, storebror og meg selv. Men snart tenker jeg at jeg vil begynne å strikke teppe. Har sett meg ut Kalles teppe, oppskrift fra Mille Fryd. Heelt nydelig
9C00889E-CB60-41C8-9994-49D7A77E4CC5.jpeg

Har ikke strikket noe direkte til babyen i magen, men har liggende litt som ble strikket tidligere i sommer, så hvis det passer med kjønn etc blir det nok spart til lille. Hvertfall den lille bloomeren for den passer hvertfall begge kjønn♡

Fant bare bilde av selebuksen mens den enda var på pinnene ♡

C92572B4-BD6A-41CB-A047-3B801D36286C.jpeg

F23BC80C-890E-4100-BE82-7CC4BE8D8241.jpeg

Positiv test i dag, så begynner nok på noe når jeg er ferdig med påbegynte prosjekter og julegaver ;)

Alle mine barn har fått prinseteppe, så lille i magen skal også få det når tøybleiene er ferdig strikket:happy:

Vedlegg

• 263F4267-25F4-479C-81CA-ED9F13B8100D.jpeg
    263F4267-25F4-479C-81CA-ED9F13B8100D.jpeg
    94,7 KB · Visninger: 9
Åå jeg gleder meg til å strikke til lille! Må bare bli ferdig med julegavene først, de virker uendelige :eek:

Jeg skal strikke et teppe,må bare se at alt ser bra ut på tul

Her i heimen er det mannen som tar seg av strikkinga:D Han strikket babyteppe og hentesett når vi ventet gutten vår. Men med oppussing og en energisk toåring får vi se hvor mye strikking det blir før baby kommer:p

Gikk på en smell, og bestilte masse garn på Garnius i dag :angelic: Salg :smiley-angelic006

Back
Topp