Er dere begynt, og isåfall hva strikker dere? Evt. Syr! Vis gjerne bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett den, men ser det er flere som ikke begynner å strikke før senere i svangerskapet og strikker til andre, ønsket en tråd der man er begynt å strikke til bebis i magense håndarbeidtråden der ligger det flere
Så spennende? Hva hekler du?Eg er begynt og hekle til lille bebis. Kan ikkje å strikke
Så spennende? Hva hekler du?
Så nydelig fintEit mjukt og deilig babyteppe i merinoull
Så nydelig fint
Oi , det var fint trur jeg må lære meg hekling trur det er lettere en strikkingEit mjukt og deilig babyteppe i merinoull
Sååå nydeligEit mjukt og deilig babyteppe i merinoull
Oi , det var fint trur jeg må lære meg hekling trur det er lettere en strikking
Så gøyJa, det er veldig enkelt. Eg fikk litt blod på tann når ei venninne starta, så ho fikk meg i gang og ellers er eg sjølvlært på resten
Så gøy
Trur jeg må få kjøpt meg en hekle bok
Aner ikke rett å slett men tenkte siden det var strikke bøker så er det sikker det for hekling ogsåFinst det gode heklebøker?
Ligger masse, masse, masse heklegreier på nett. Både norske og engelske med gode forklaringar. Hobbii sine oppskrifter syns eg er veldig fine, med gode bildebeskrivelser. Og når man har lært seg dei grunnleggande maskene, så går det faktisk an å hekle etter oppskrifter på youtube med "gresk" språk og forklaring
Aner ikke rett å slett men tenkte siden det var strikke bøker så er det sikker det for hekling også
Såpass ja , hørtes vanskelig ut , men jeg får prøve meg litt frem da så får jeg se om det holder seg sammen , eller rakner hehe