Strikker dere til lille i magen?

se håndarbeidtråden :) der ligger det flere :)

Eg er begynt og hekle til lille bebis. Kan ikkje å strikke :hilarious:

Ønsker å strikke babyteppe til babyen, mulig i mer nøytrale farger så da begynner jeg nok på det før OUL, alt annet venter jeg nok med så slik at jeg kan velge farger etter vi har funnet ut av kjønn :)

Gleder meg til å strikke til lille spire :love7

Naaaaai, det får bestemødre ta seg av! Jeg har ikke tålmodighet:hilarious: Beundrer alle dere som strikker, syr, hekler etc., skulle ønske jeg kunne det:love7

Så gøy :joyful:
Trur jeg må få kjøpt meg en hekle bok:smug:

Finst det gode heklebøker? :hilarious:
Ligger masse, masse, masse heklegreier på nett. Både norske og engelske med gode forklaringar. Hobbii sine oppskrifter syns eg er veldig fine, med gode bildebeskrivelser. Og når man har lært seg dei grunnleggande maskene, så går det faktisk an å hekle etter oppskrifter på youtube med "gresk" språk og forklaring :hilarious:

Finst det gode heklebøker? :hilarious:
Ligger masse, masse, masse heklegreier på nett. Både norske og engelske med gode forklaringar. Hobbii sine oppskrifter syns eg er veldig fine, med gode bildebeskrivelser. Og når man har lært seg dei grunnleggande maskene, så går det faktisk an å hekle etter oppskrifter på youtube med "gresk" språk og forklaring :hilarious:
Aner ikke rett å slett :p men tenkte siden det var strikke bøker så er det sikker det for hekling også :joyful:
Såpass ja , hørtes vanskelig ut , men jeg får prøve meg litt frem da :hilarious::smug: så får jeg se om det holder seg sammen , eller rakner :p hehe

Strikker ikke til lille enda, venter nok litt til.. Men har en liste over ting jeg har sett meg ut som jeg vil lage :Heartred

Aner ikke rett å slett :p men tenkte siden det var strikke bøker så er det sikker det for hekling også :joyful:
Såpass ja , hørtes vanskelig ut , men jeg får prøve meg litt frem da :hilarious::smug: så får jeg se om det holder seg sammen , eller rakner :p hehe

Garnstudio har også mange enkle og fine videoer for ulike masker og tekniker innenfor hekling.
Lærte selv å hekle (og strikke) via Garnstudio :) https://www.garnstudio.com/video.php?lang=no

Jeg har ikke begynt å strikke noe enda til den lille, men lurer på å begi meg ut på et Byssanlullteppe fra Klompelompe når jeg er ferdig med nåværende broderiprosjekt.

Back
Topp