Jeg vil strikke babyklær til mine to i magen 
 (vet ikke kjønnet enda). Er delvis erfaren strikker.
Har dere noen oppskrifter dere vil dele? Tenker på jakker, bukser, sokker, luer, votter, "snekkerbukse" o.l. Alt tas i mot med et takk og et smil
 Tenker på jakker, bukser, sokker, luer, votter, "snekkerbukse" o.l. Alt tas i mot med et takk og et smil 

(vet ikke kjønnet enda). Er delvis erfaren strikker.Har dere noen oppskrifter dere vil dele?
 Tenker på jakker, bukser, sokker, luer, votter, "snekkerbukse" o.l. Alt tas i mot med et takk og et smil

Ellers har jeg strikket et par spiralsokker fordi flere sier disse passer bedre enn andre typer babysokker, men vi får se, skal strikke flere forskjellige typer
 Ellers har jeg strikket et par spiralsokker fordi flere sier disse passer bedre enn andre typer babysokker, men vi får se, skal strikke flere forskjellige typer buksen skal jeg også strikke noen av. Babyvottene har jeg strikket mange av, også tidligere og fått gode tilbakemeldinger
 buksen skal jeg også strikke noen av. Babyvottene har jeg strikket mange av, også tidligere og fått gode tilbakemeldinger 

I tillegg har jeg strikket litt sokker og votter før, men ikke takket være normale strikkeoppskrifter (som for meg er helt gresk). Har så lyst å strikke bittelitt
 I tillegg har jeg strikket litt sokker og votter før, men ikke takket være normale strikkeoppskrifter (som for meg er helt gresk). Har så lyst å strikke bittelitt  

Skal sette meg inn i hver enkelt og se hva som blir aktuelt.
 Skal sette meg inn i hver enkelt og se hva som blir aktuelt.